U subotu, 21. kolovoza 2021. godine, u 10 sati bit će objavljene konačne ljestvice poretka za učenike s teškoćama u razvoju.
U subotu, 21. kolovoza 2021. godine, u 10 sati bit će objavljene konačne ljestvice poretka za učenike s teškoćama u razvoju.
U ponedjeljak, 21. lipnja u 15 sati objavljene su orijentacijske ljestvice poretka za kandidate s teškoćama u razvoju i na njima nalaze se svi kandidati koji su programe obrazovanja prijavili u županijskim upravnim odjelima bez obzira ispunjavaju li sve preduvjete. Orijentacijske ljestvice poretka osvježavaju se svakih sat vremena.
NISpuSŠ obavještava sve kandidate s teškoćama u razvoju da, sukladno točki XII. Odluke o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2021./2022., u ponedjeljak, 14. lipnja 2021. godine, istječe rok za prijavu učenika s teškoćama u razvoju za preliminarno rangiranje programa obrazovanja za koje ti učenici imaju stručno mišljenje Službe za profesionalnu orijentaciju Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja raspisuje Javni poziv za prijavu projekata udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnikau nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2021./2022. školsku godinu.
S obzirom na odluku većine županija o modelima izvođenja nastave u drugom polugodištu školske godine 2020./2021. na način da se nastava za učenike nižih razreda osnovnih škola (1. – 4. razredi), kao i za četvrte i pete razrede srednjih škola održava u školi, a za ostale kao nastava na daljinu (online), ovim putem Ministarstvo znanosti i obrazovanja obavještava škole o održavanju nastave za djecu i učenike s teškoćama u razvoju.
Osma mobilnost u okviru Erasmus + projekta “Inkluzija 21. stoljeća traži nova znanja“ održana je od 02. do 13. rujna u Oxfordu, u Ujedinjenom Kraljevstvu, u organizaciji Oxford International Study Centre. Ispred Centra za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac na mobilnosti su sudjelovale s.s. socijalni radnik Marija Luketić i Dubravka Kocanjer, profesor defektolog, koordinator projekta.
Motivirana razvijanjem vlastite informacijske pismenosti kao jedne od životnih vještina suvremenog postojanja s jedne strane i nastojanjem unaprjeđenja sustavnog rada s učenicima s teškoćama u razvoju s druge strane u ugodnom okruženju dvadesetak polaznika stručno sam se usavršavala na strukturiranom tečaju “Digitalni alati za učenike s posebnim potrebama” u okviru Erasmus+ KA1 školskog projekta “Creativity LABs”.