učenje
Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Doba adolescencije. Razdoblje života kojeg se većina roditelja pribojava i iščekuje s velikom strepnjom. Je li roditeljski strah opravdan ili ne, individualno ovisi o svakom djetetu. Promjene će biti vidljive i u fizičkom, ali i psihičkom pogledu. Brojni roditelji čija su djeca donedavno s lakoćom rješavala školske i izvanškolske obveze, mogli bi se susresti s izazovom u kojem se čini kako ništa ne ide onako kako je bilo prije. Radne se navike stječu od najranije dječje dobi i što su one kvalitetnije, temeljitije i stabilnije, to će prijelaz u tinejdžersko doba biti manje stresan i buntovan.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Kako potaknuti dijete na učenje?

Djeca vole školu. Vole druženja i ponosni su kada nakon napornog učenja dobiju dobru ocjenu koja je realan dokaz njihovog truda i zalaganja. Nažalost, mnogima je upravo ocjena jedini motiv učenja. Danas, djeca najčešće i najviše ne uče zato kako bi nešto naučili već kako bi dobili dobru ocjenu. 

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Budućnost igara u obrazovanju

Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Motivirajte svoje dijete za učenje

Učenje je cjeloživotni proces. Započinje s prvim udahom izvan majčine utrobe i traje do kraja života. Najintenzivnije razdoblje života zaokupljeno učenjem je od djetinjstva do mladosti kada dijete, a kasnije mladi čovjek pohađa školu i kasnije možda fakultet, odnosno obrazuje se za svoje buduće zanimanje.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Neformalno učenje – potrebno, ali ne i priznato

Jeste li ikada pohađali radionicu o motivaciji, zapošljivosti, spolnom ponašanju ili ekologiji? Jeste li ikada igdje volontirali? Ako jeste, tada ste i neformalno učili. Biste li voljeli da vam je takav način obrazovanja dostupniji, ali i društveno priznatiji? Onda čitajte dalje. Bavimo se različitim oblicima priznavanja neformalnog obrazovanja u regiji jugoistočne Europe, s naglaskom na mlade ljude.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Olakšajte djeci stres kraja školske godine

Kraj školske godine donosi  glavobolje djeci i roditeljima. Roditelji inzistiraju na pojačanom učenju, a djeca osjećaju pritisak zbog učestalih ispitivanja i pisanja testova u školi i očekivanja roditelja vezana uz školski uspjeh.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Arhimedov zakon

Grčki fizičar i jedan od najvećih matematičara Starog vijeka – Arhimed rođen je u Sirakuzi oko 287. prije Krista. Njegov je otac bio astronom i matematičar koji je svog sina naučio svemu što je i sam znao. Arhimed je brzo usvojio očeva znanja koja su za njega bila tek početak naukovanja. Njegov duh tražio je još znanja i učenja, a to mu nitko nije mogao pružiti u Sirakuzi, pa je otišao u Aleksandriju (današnji Egipat) gdje su moćni Ptolemejevići osnovali čuvenu Aleksandrijsku knjižnicu.