Istraživanje je jedna od metoda i sredstava strategije učenja otkrivanjem kojom se planiranim postupcima dolazi do zadanog cilja.
Dramski postupci u interpretaciji književnih tekstova
Dramski odgoj je oblik učenja i poučavanja s pomoću iskustva učenika. Dramske metode potiču suradničko i iskustveno učenje jer djeca bolje uče ono što dožive i iskuse.
Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ (drugi dio)
U prvom su dijelu teksta Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ opisane temeljne značajke procesa i prve dvije grupe pitanja. „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.
Kako govor tijela može poboljšati poučavanje i učenje
Učitelji veći dio svog dana provode stojeći pred publikom – pritom kritičnom – i ključno je kako će učenicima prezentirati sadržaje. Većina se učitelja u svom poučavanju oslanja na svoj glas i sadržaj onoga što govore, kako bi pomogli djeci u učenju. Međutim, vrlo je važno što učitelji rade rukama i izrazima lica prilikom poučavanja.
Kako nastavnici mogu provoditi proces “Potrage za učenjem” (prvi dio)
Što je učenje? Prema definiciji učenje je djelatan oblik stjecanja znanja i umijeća te njihova zadržavanja i reproduciranja na svim područjima psihofizičkog života. Što je „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) i zašto se upravo ova nastavna metoda već godinama provodi u svjetskim obrazovnim procesima? „Potraga za učenjem“ suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.
Suradničko učenje
Suradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava.
Bolje učimo ako pišemo rukom
Kad zapisujemo rukom, bolje učimo nego kad slova pišemo na tipkovnici. Pokazalo je to zajedničko istraživanje norveške znanstvenice Anne Mangen sa Sveučilišta Stavanger i francuskog neurofiziologa Jean-Luca Velayja sa Sveučilišta Marseille.
Poteškoće u učenju
Kao i kod svakog drugog problema, doista je važno na vrijeme otkriti ima li dijete teškoće u učenju i svladavanju gradiva, kako bi mu se pomoglo i dala mu se potrebna podrška. Važno je pomoći djetetu da uspije u školi, a posljedično i u životu.
Predstavljanje portala i online baze “Vrti svoj film”
U četvrtak, 11. studenog, u 11 sati, u prostoru kreacije Urania bit će predstavljen “Vrti svoj film”, portal i online baza filmskih naslova za djecu i mlade popraćenih metodičkim pripremama i prijedlozima aktivnosti za nastavu i samostalni razvoj filmske pismenosti.
CARNET webinar: „Učimo igrom“
Nastavnik ste i ponekad vam se čini da ne uspijevate dovoljno motivirati učenike? Neovisno o sadržaju i težini gradiva, poseban je izazov osmisliti nastavni sat koji će biti produktivan, a istovremeno potaknuti učenike na aktivno sudjelovanje i usvajanje znanja vlastitim promišljanjem i istraživanjem.