Uskoro počinje nastava. Kako bi što spremaniji dočekali početak školskih obaveza donosimo vam priču o tome kako se motivirati za učenje.

Uskoro počinje nastava. Kako bi što spremaniji dočekali početak školskih obaveza donosimo vam priču o tome kako se motivirati za učenje.
Kada školarac provodi sate za radnim stolom, a ocjene su osrednje ili loše, u mnogim se obiteljima pale alarmi. Zašto rezultat izostaje? Kako đaku pomoći? Treba li ga dodatno disciplinirati i tjerati da uči više? “Ljubav prema knjizi, čitanju i učenju nešto je što se razvija od malih nogu. Postoji mnogo načina kako se to može postići.
European Distance and E-learning Network EDEN DLE ove godine organizira istraživačku radionicu (EDEN RW) u Dubrovniku, 19. i 20. rujna 2022. godine. Domaćin EDEN DLE istraživačke radionice je Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.
U Osnovnoj školi Ante Curać – Pinjac smatraju kako je suradnja roditelja i škole vrlo važna za cjelokupni odgojno obrazovni proces. Suradnju žele poticati i razvijati na način da posjete roditelje koji svojom kreativnošću pripreme izvanučionični oblik nastave, koji je u skladu sa planom i programom. Dogovor učitelja i roditelja rezultat su uspjeha i zadovoljstva učenika. Jedan od takvih oblika suradnje ostvaren je ovaj tjedan a učenici su bili oduševljeni i potakli ostale roditelje da im se pridruže.
Kao pomoć pri svladavanju gradiva, nudimo vam nekoliko savjeta o korištenju mentalnih mapa te korisni primjer kako si pomoću mentalnih mapa možete znatno olakšati učenje.
Bliži se vrijeme ispitivanja, testova… Već vas lagano hvata panika. Ne paničarite, organizirajte svoje vrijeme za učenje i ponavljanje. Na kraju vam se testovi više neće činiti tako strašni, a uz dobru organizaciju imat ćete vremena i za druženje i hobije.
Istraživanje je jedna od metoda i sredstava strategije učenja otkrivanjem kojom se planiranim postupcima dolazi do zadanog cilja.
Dramski odgoj je oblik učenja i poučavanja s pomoću iskustva učenika. Dramske metode potiču suradničko i iskustveno učenje jer djeca bolje uče ono što dožive i iskuse.
U prvom su dijelu teksta Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ opisane temeljne značajke procesa i prve dvije grupe pitanja. „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.
Učitelji veći dio svog dana provode stojeći pred publikom – pritom kritičnom – i ključno je kako će učenicima prezentirati sadržaje. Većina se učitelja u svom poučavanju oslanja na svoj glas i sadržaj onoga što govore, kako bi pomogli djeci u učenju. Međutim, vrlo je važno što učitelji rade rukama i izrazima lica prilikom poučavanja.