učenje
Učimo od kreativnih roditelja

Učimo od kreativnih roditelja

U Osnovnoj školi Ante Curać – Pinjac smatraju kako je suradnja roditelja i škole vrlo važna za cjelokupni odgojno obrazovni proces. Suradnju žele poticati i razvijati na način da posjete roditelje koji svojom kreativnošću pripreme izvanučionični oblik nastave, koji je u skladu sa planom i programom. Dogovor učitelja i roditelja rezultat su uspjeha i zadovoljstva učenika. Jedan od takvih oblika suradnje ostvaren je ovaj tjedan a učenici su bili oduševljeni i potakli ostale roditelje da im se pridruže.

Kako koristiti mentalne mape

Kako koristiti mentalne mape

Kao pomoć pri svladavanju gradiva, nudimo vam nekoliko savjeta o korištenju mentalnih mapa te korisni primjer kako si pomoću mentalnih mapa možete znatno olakšati učenje.

Ponavljanjem do uspjeha

Ponavljanjem do uspjeha

Bliži se vrijeme ispitivanja, testova… Već vas lagano hvata panika. Ne paničarite, organizirajte svoje vrijeme za učenje i ponavljanje. Na kraju vam se testovi više neće činiti tako strašni, a uz dobru organizaciju imat ćete vremena i za druženje i hobije.

Kako govor tijela može poboljšati poučavanje i učenje

Kako govor tijela može poboljšati poučavanje i učenje

Učitelji veći dio svog dana provode stojeći pred publikom – pritom kritičnom – i ključno je kako će učenicima prezentirati sadržaje. Većina se učitelja u svom poučavanju oslanja na svoj glas i sadržaj onoga što govore, kako bi pomogli djeci u učenju. Međutim, vrlo je važno što učitelji rade rukama i izrazima lica prilikom poučavanja.

Kako nastavnici mogu provoditi proces “Potrage za učenjem” (prvi dio)

Kako nastavnici mogu provoditi proces “Potrage za učenjem” (prvi dio)

Što je učenje? Prema definiciji učenje je djelatan oblik stjecanja znanja i umijeća te njihova zadržavanja i reproduciranja na svim područjima psihofizičkog života. Što je „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) i zašto se upravo ova nastavna metoda već godinama provodi u svjetskim obrazovnim procesima? „Potraga za učenjem“ suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.

Suradničko učenje

Suradničko učenje

Suradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava.

Bolje učimo ako pišemo rukom

Bolje učimo ako pišemo rukom

Kad zapisujemo rukom, bolje učimo nego kad slova pišemo na tipkovnici. Pokazalo je to zajedničko istraživanje norveške znanstvenice Anne Mangen sa Sveučilišta Stavanger i francuskog neurofiziologa Jean-Luca Velayja sa Sveučilišta Marseille.