prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učenje
15. Škola otvorenih vrata: Učimo kroz igru

Pet pogrešaka online studenata

Razmišljate li o završetku online studija nakon nekoliko godina odsustva? U sljedećem članku detaljno ću opisati pet zamki koje biste trebali izbjegavati. Čak i najbolje pripremljeni studenti mogu se u njih uloviti — pogotovo oni koji nemaju iskustva s online nastavom.

15. Škola otvorenih vrata: Učimo kroz igru

Vijeće Europske unije usvojilo izmjene Europskog kvalifikacijskog okvira za cjeloživotno učenje

Vijeće Europske unije u sastavu za obrazovanje, mlade, kulturu i sport 22. svibnja usvojilo je izmjene Europskog kvalifikacijskog okvira (EQF – European Qualifications Framework) za cjeloživotno učenje. Svrha EQF-a je unapređivanje transparentnosti, komparabilnosti i protočnosti kvalifikacija. EQF je originalno izrađen u 2008. godini kao zajednički okvir s osam generičkih europskih razina učenja i služi kao „prijevodni okvir“ za uspoređivanje nacionalnih kvalifikacijskih sustava.

15. Škola otvorenih vrata: Učimo kroz igru

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (drugi dio)

Koja je definicija refleksije? Refleksija je okosnica suvremenog obrazovanja, rada s učenicima, ali i osvrtanje na sam rad nastavnika. Sama je po sebi vrlo moćna strategija koja činjenice stavlja u jasnu perspektivu i daje mogućnost uvida u realnost današnjeg obrazovanja, ali i načina na koji će se učenici poučavati te proširiti stečeno znanje različitim sadržajima u procesu obrazovanja.

15. Škola otvorenih vrata: Učimo kroz igru

Informativne radionice za Poziv na dostavu projektnih prijedloga UP.03.2.2.03 „Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja“

Služba za programe i projekte EU Ministarstva znanosti i obrazovanja održat će informativne radionice za potencijalne prijavitelje u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja” (Europski socijalni fond – Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014. – 2020.).

15. Škola otvorenih vrata: Učimo kroz igru

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Doba adolescencije. Razdoblje života kojeg se većina roditelja pribojava i iščekuje s velikom strepnjom. Je li roditeljski strah opravdan ili ne, individualno ovisi o svakom djetetu. Promjene će biti vidljive i u fizičkom, ali i psihičkom pogledu. Brojni roditelji čija su djeca donedavno s lakoćom rješavala školske i izvanškolske obveze, mogli bi se susresti s izazovom u kojem se čini kako ništa ne ide onako kako je bilo prije. Radne se navike stječu od najranije dječje dobi i što su one kvalitetnije, temeljitije i stabilnije, to će prijelaz u tinejdžersko doba biti manje stresan i buntovan.

15. Škola otvorenih vrata: Učimo kroz igru

Kako potaknuti dijete na učenje?

Djeca vole školu. Vole druženja i ponosni su kada nakon napornog učenja dobiju dobru ocjenu koja je realan dokaz njihovog truda i zalaganja. Nažalost, mnogima je upravo ocjena jedini motiv učenja. Danas, djeca najčešće i najviše ne uče zato kako bi nešto naučili već kako bi dobili dobru ocjenu. 

15. Škola otvorenih vrata: Učimo kroz igru

Budućnost igara u obrazovanju

Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.