Od 23. do 25. listopada 2025. godine održana je Godišnja eTwinning konferencija 2025. pod nazivom “Celebrating What Unites Us”, koju je organizirala Europska komisija i Centralna služba za podršku eTwinningu (ESEP).
Od 23. do 25. listopada 2025. godine održana je Godišnja eTwinning konferencija 2025. pod nazivom “Celebrating What Unites Us”, koju je organizirala Europska komisija i Centralna služba za podršku eTwinningu (ESEP).
CARNET je održao online radionicu “CARNET privatnost – izrada privola”, namijenjenu odgojno-obrazovnim djelatnicima koji u svom radu upravljaju privolama.
U Bjelovaru je, 8. listopada 2025., uz pregršt emocija, održana svečana dodjela nagrada za najuspješnije radove pristigle na prvi natječaj za Kratku učiteljsku priču (KUP) 2025., u organizaciji Ogranka HPKZ-a (Hrvatskog pedagoško-književnog zbora).
Svjetski dan učitelja obilježava se svake godine 5. listopada. Taj je dan prigoda da se pokaže da je rad učitelja i nastavnika prepoznat kao jedan od najvažnijih za ukupan razvoj društva te da se kao takav i cijeni.
Kako potaknuti učenike na veću angažiranost, svakodnevni je izazov za nastavnike. Uz stručnu literaturu, obvezno gradivo, ponekad je izazov kako prekinuti uobičajenu rutinu nastavnog sata i potaknuti učenike na samostalno istraživanje, promišljanje, refleksiju, kritičko mišljenje i diskusiju.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u svakodnevnom životu. Postavlja se pitanje kako učenike naučiti korištenju na pravilan i etički prihvatljiv način? Što nam omogućava umjetna inteligencija u obrazovanju iz perspektive nastavnika? Koje su nam prijetnje, a koje prilike?
Tijekom Erasmus+ mobilnosti kao pratnja učenicima u sklopu projekta What’s STRONG with YOU? koji financira Europska unija, nastavnici su imali priliku izravno promatrati rad kolega u slovačkoj osnovnoj školi Základná škola s materskou školou Kozárovce te usporediti njihove nastavne prakse s onima iz našeg obrazovnog konteksta.
Prevencija neprimjerenog ponašanja su postupci koji se provode u svrhu sprečavanja neprimjerenog ponašanja.
Pod vrijednim vodstvom učitelja mentora i voditelja GLOBE programa, dvije osječke osnovne škole već dugi niz godina ostvaruju nekoliko međunarodnih suradnji godišnje.
Samostalan je učenik, uspješan učenik bez obzira na ocjene i konačan uspjeh koji postiže u školi. Samostalan učenik nije učenik koji ima sve odlične ocjene i godišnju pohvalu nastavnika ili nastavničkog vijeća za primjereno ponašanje, već onaj koji procesu učenja i usvajanja novog gradiva i znanja pristupa potaknut ponajprije intrinzičnom motivacijom i koji savjesno i odgovorno pristupa svojim obvezama te koji stečeno znanje zna primijeniti u svakodnevnom životu.