Podvojena su učenička mišljenja oko grupnog rada koji je jedan od važnih čimbenika odgojno-obrazovnog procesa. Koje sve kompetencije učenici stječu putem grupnog rada?

Podvojena su učenička mišljenja oko grupnog rada koji je jedan od važnih čimbenika odgojno-obrazovnog procesa. Koje sve kompetencije učenici stječu putem grupnog rada?
Osnovna škola “Đuro Pilar” iz Slavonskog Broda je od 22. do 26. studenog 2021. godine sudjelovala na četvrtoj mobilnosti projekta New Ways New Skills u Valencia de Alcantara, Španjolska.
Nasilje nad nastavnicima od strane učenika prisutan je i izražen problem o kojemu se puno zna, ali malo govori. Nezaštićeni se nastavnici u posljednje vrijeme sve češće i češće suočavaju s verbalnim, psihičkim ali i fizičkim nasiljem. Mnogi glavnim krivcima smatraju roditelje i odgoj, neograničenu slobodu koju određena djeca danas imaju, međutim uzroci nasilnog ponašanja ne leže samo u tome, a problem je i dalje prisutan.
Osnonvna škola Vladimira Nazora godinama sudjeluje u brojnim eTwinning i drugim projektima koji nam donose nova iskustva. Kao prirodan slijed, osjećali su želju i potrebu za poboljšanjem svoga rada stjecanjem novih vještina koje bi donijela provedba programa Erasmus+ KA1.
Nastavnički je posao jedan od najodgovornijih, ali i najstresnijih zanimanja u kojem je tanka linija koja dijeli nastavnike od iskrenog uživanja u radu s učenicima do prevelikog preopterećenja i naposljetku prebrzog izgaranja na radnom mjestu. U hrvatskim su školama razredi mnogobrojni i teško je održavati jednaku količinu energije. Kako ju sačuvati, pročitajte u nastavku teksta.
Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sakcinskog bila je domaćin prvog međunarodnog sastanka Erasmus+ KA229 “Green Energy Saves the Earth” projekta.
Nastavljamo s objavom razgovora vođenih s vrhunskim stručnjacima na području suvremenog obrazovanja i objavljenih u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije” te vam ovog puta donosimo dio razgovora s prof. Andrewom Feenbergom, doajenom filozofije tehnike i suvremene kritičke teorije Frankfurtske škole.
Godišnja eTwinningova konferencija “eTwinning i medijska pismenost: uključiva zajednica i inovativni IKT alati” održat će se 4. i 5. studenoga 2021. u organizaciji Nacionalne organizacije za potporu eTwinningu koja djeluje u okviru Agencije za mobilnost i programe Europske unije.
Praksija je sposobnost pomoću koje shvaćamo kako koristiti ruke i tijelo u zadacima kao što je igranje s igračkama, korištenje predmeta (uključujući olovku ili vilicu), konstrukcijska igra, pospremanje sobe, odnosno sposobnost angažmana u različitim aktivnostima.
U ljeto 2021. započelo je provođenje stručnog usavršavanja učiteljica Osnovne škole Nikole Hribara u sklopu Erasmus+ projekta “Teaching for the future”. Projekt je vrijedan 13.607,00 eura i u potpunosti je financiran u sklopu Erasmus+ programa sredstvima iz Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU-a.