prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Smjernice za poticanje učenika na veću angažiranost

Smjernice za poticanje učenika na veću angažiranost

Kako potaknuti učenike na veću angažiranost, svakodnevni je izazov za nastavnike. Uz stručnu literaturu, obvezno gradivo, ponekad je izazov kako prekinuti uobičajenu rutinu nastavnog sata i potaknuti učenike na samostalno istraživanje, promišljanje, refleksiju, kritičko mišljenje i diskusiju. 

Erasmus+ projekt New Ways New Skills

Erasmus+ projekt New Ways New Skills

Osnovna škola “Đuro Pilar” iz Slavonskog Broda je od 22. do 26. studenog 2021. godine sudjelovala na četvrtoj mobilnosti projekta New Ways New Skills u Valencia de Alcantara, Španjolska.

Nasilje nad nastavnicima

Nasilje nad nastavnicima

Nasilje nad nastavnicima od strane učenika prisutan je i izražen problem o kojemu se puno zna, ali malo govori. Nezaštićeni se nastavnici u posljednje vrijeme sve češće i češće suočavaju s verbalnim, psihičkim ali i fizičkim nasiljem. Mnogi glavnim krivcima smatraju roditelje i odgoj, neograničenu slobodu koju određena djeca danas imaju, međutim uzroci nasilnog ponašanja ne leže samo u tome, a problem je i dalje prisutan. 

Erasmus+ projekt “E-KIDS”

Erasmus+ projekt “E-KIDS”

Osnonvna škola Vladimira Nazora godinama sudjeluje u brojnim eTwinning i drugim projektima koji nam donose nova iskustva. Kao prirodan slijed, osjećali su želju i potrebu za poboljšanjem svoga rada stjecanjem novih vještina koje bi donijela provedba programa Erasmus+ KA1.

Preporuke za nastavnike kako sačuvati energiju

Preporuke za nastavnike kako sačuvati energiju

Nastavnički je posao jedan od najodgovornijih, ali i najstresnijih zanimanja u kojem je tanka linija koja dijeli nastavnike od iskrenog uživanja u radu s učenicima do prevelikog preopterećenja i naposljetku prebrzog izgaranja na radnom mjestu. U hrvatskim su školama razredi mnogobrojni i teško je održavati jednaku količinu energije. Kako ju sačuvati, pročitajte u nastavku teksta.

Razgovor s prof. Andrewom Feenbergom: Rasprskavajući kotao digitalnog obrazovanja – kritička pedagogija i filozofija tehnologije

Razgovor s prof. Andrewom Feenbergom: Rasprskavajući kotao digitalnog obrazovanja – kritička pedagogija i filozofija tehnologije

Nastavljamo s objavom razgovora vođenih s vrhunskim stručnjacima na području suvremenog obrazovanja i objavljenih u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije” te vam ovog puta donosimo dio razgovora s prof. Andrewom Feenbergom, doajenom filozofije tehnike i suvremene kritičke teorije Frankfurtske škole.

Kako učitelji mogu pomoći učenicima s dispraksijom?

Kako učitelji mogu pomoći učenicima s dispraksijom?

Praksija je sposobnost pomoću koje shvaćamo kako koristiti ruke i tijelo u zadacima kao što je igranje s igračkama, korištenje predmeta (uključujući olovku ili vilicu), konstrukcijska igra, pospremanje sobe, odnosno sposobnost angažmana u različitim aktivnostima.