Umjetna inteligencija sve je prisutnija u obrazovanju, a broj dostupnih alata raste iz dana u dan.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u obrazovanju, a broj dostupnih alata raste iz dana u dan.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u svakodnevnom životu. Postavlja se pitanje kako učenike naučiti korištenju na pravilan i etički prihvatljiv način? Što nam omogućava umjetna inteligencija u obrazovanju iz perspektive nastavnika? Koje su nam prijetnje, a koje prilike?
U vremenu u kojem se tehnologija razvija brže nego ikad, umjetna inteligencija (UI) postupno pronalazi svoje mjesto i u obrazovnom sustavu. Iako još uvijek kod mnogih izaziva dozu neizvjesnosti, mogućnosti koje UI nudi učiteljima i učenicima sve su očitije.
Srednja škola Ivana Meštrovića Drniš je među obrazovnim ustanovama koje su implementirale eksperimentalni kurikulum „Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene” u okviru projekta BrAIn.
U današnjem obrazovanju, koje se sve snažnije oslanja na tehnologiju, ključno je pitanje: kako omogućiti ravnopravan pristup znanju svim učenicima, uključujući one sa specifičnim teškoćama poput slabovidnosti? Napredak umjetne inteligencije u posljednjih nekoliko godina omogućio je razvoj inovativnih alata koji uistinu transformiraju pristup inkluzivnom obrazovanju. Poseban značaj ima upravo njezina primjena u radu sa slijepim i slabovidnim učenicima, kojima tehnologija omogućuje da uče samostalno, sigurno i dostojanstveno.
U Tehničkoj školi Ruđera Boškovića u Vinkovcima provedeno je istraživanje na školskoj razini na temu uporabe umjetne inteligencije u svakodnevnom životu.
Umjetna inteligencija (UI) sve brže transformira različite sektore, a obrazovanje nije iznimka.
U ožujku 2025. godine u Srednjoj školi Isidora Kršnjavoga Našice provedeno je istraživanje na razini škole pomoću ankete za učenike kojemu je cilj dobiti povratne informacije o korištenju umjetne inteligencije u nastavi.
Svjetski dan izumitelja se obilježava svake godine 9. studenog. Učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda su na dodatnoj nastavi Geografije sudjelovali u obilježavanju tog dana.
U sklopu Erasmus+ KA122 projekta mobilnosti učenika i osoblja u području odgoja i općeg obrazovanja “Osnaženi za put do bezbrižne i ekološki održive škole” dvoje nastavnika Tehničke škole u Požegi sudjelovalo je na Europass Teacher Academy tečajevima za nastavnike u Valenciji (Španjolska) i Nici (Francuska).