vrednovanje kao učenje
Razumijemo se, zar ne?

Razumijemo se, zar ne?

Školsku godinu 2020./2021. učenici 3. a i 4. b razreda zajedno s učiteljicama Benita Vladušić i Terezija Zokić iz Osnovne škole Bijaći iz Kaštel Novi uključili su se u jednogodišnji eTwinning projekt. Projekt je nastavak suradnje projektnih partnera iz eTwinning projekta “Sigurnim korakomu školu 1” koji je trajao tijekom školske godine 2019./2020.

Naše lutke jesenske

Naše lutke jesenske

Autorica navodi kako je u nastavi Hrvatskog jezika važno različitim govornim vježbama omogućiti učenicima stjecanje komunikacijske jezične kompetencije na standardnom hrvatskom jeziku. Ističe kako je i važno da učenici stječu vještine komunikacije i suradnje s drugima u različitim kontekstima, medijima i komunikacijskim situacijama. 

Nastava likovne kulture na daljinu u Osnovnoj školi Marija Bistrica

Nastava likovne kulture na daljinu u Osnovnoj školi Marija Bistrica

Pokretanjem nastave na daljinu pred učiteljicom likovne kulture u Osnovne škole Marija Bistrica postavio se izazov kako nastavni proces olakšati tako da ga mogu pratiti i oni učenici koji nisu vješti u primjeni digitalnih alata. U velikom izboru dostupnih alata bilo je potrebno mudro odabrati one koje će biti jednostavni za korištenje te svim učenicima omogućiti da prvenstveno promišljaju o likovnim sadržajima, a ne o tehničkim zahtjevima nastave.

 

Nastava likovne kulture na daljinu u Osnovnoj školi Marija Bistrica

Loomen – izvorište raznih metoda vrednovanja

Kako iskoristiti ponude (aktivnosti i resurse) sustava Loomen za prikupljanje informacija o učenikovom učenju i njegovim postignućima kroz tri osnovna pristupa vrednovanju: vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenoga. Iskustva iznose Sanda Šutalo, nastavnica Računalstva u Tehničkoj školi Karlovac i Sanja Pavlović Šijanović, nastavnica informatike u Gimnaziji Vukovar.