prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
zdravlje
Korištenje knjižnica tijekom epidemije

Korištenje knjižnica tijekom epidemije

Radi sigurnog korištenja knjižnica, Knjižnice grada Zagreba donijele su više odluka u skladu s epidemiološkim preporukama Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu u cilju sprječavanja širenja zaraze koronavirusom.

Obilježavanje mjeseca borbe protiv ovisnosti i mentalnog zdravlja u Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji Ruđera Boškovića

Obilježavanje mjeseca borbe protiv ovisnosti i mentalnog zdravlja u Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji Ruđera Boškovića

U prosincu se obilježava Mjesec borbe protiv ovisnosti. Pod pojmom “ovisnost” najčešće mislimo na alkohol, drogu ili duhan, ali i na sad već dobro poznate ovisnosti o kockanju, računalnim igricama i internetu. To je zato što se ovisnost odnosi na fizičko i/ili psihičko stanje u kojem osoba osjeća prisilu koristiti sredstvo ovisnosti kako bi ili osjetila ugodu koju donosi to sredstvo, ili prekinula neugodu koju osjeća zbog odsutnosti sredstva ovisnosti.

Pokrenuta digitalna platforma za edukaciju o mentalnom zdravlju

Pokrenuta digitalna platforma za edukaciju o mentalnom zdravlju

Grad Zagreb, Gradski ured za zdravstvo u suradnji s Domom zdravlja Zagreb Istok-Centar za zdravlje mladih pokrenuo je prvu digitalnu platformu za edukaciju mladih i njihovih nastavnika o mentalnom zdravlju. Riječ je o nastavku projekta promicanja važnosti mentalne higijena, razbijanja tabua i otvorene komunikacije s mladima o njihovim osjećajima.

Obilježavanje Svjetskog dana mentalnog zdravlja u Trgovačkoj i komercijalnoj školi “Davor Milas”

Obilježavanje Svjetskog dana mentalnog zdravlja u Trgovačkoj i komercijalnoj školi “Davor Milas”

Trgovačka i komercijalna škola “Davor Milas” iz Osijeka je ove godine po prvi put obilježila Svjetski dan mentalnog zdravlja koji se obilježava 10. listopada. Predavanje i radionicu su osmislile nastavnica engleskog i njemačkog jezika Marinela Boras i školska psihologinja Tajana Rodić Lončar s ciljem promoviranja važnosti i brige za mentalno zdravlje djece i mladih, posebno u ova izazovna vremena.

Tjelovježba

Tjelovježba

Tjelovježba je bitna za održavanje tjelesnog i duševnog zdravlja. Vježbati se može na mnogo načina: od laganog trčanja do žestokog postizanja kondicije. No, bez obzira na vrstu, tjelovježba mora biti redovita.

Obilježavanje Svjetskog dana mentalnog zdravlja u Trgovačkoj i komercijalnoj školi “Davor Milas”

1. listopad – Svjetski dan vegeterijanstva

Svjetski dan vegetarijanstva obilježava se 1. listopada još od 1977. godine, s ciljem poticanja ljudi da razmisle o etičkim, ekološkim, zdravstvenim i humanitarnim prednostima vegetarijanskog načina života.

Obilježavanje Svjetskog dana mentalnog zdravlja u Trgovačkoj i komercijalnoj školi “Davor Milas”

Voće čuva naše zdravlje

Učenici 1.b razreda Osnovne škole kraljice Jelene iz Solina od početka ove školske godine sudjeluju u projektu Voće čuva naše zdravlje. Sudjelujući u projektnim aktivnostima učenici su osvijetili važnost zdrave prehrane te upoznali načine kako to mogu ostvariti.

Obilježavanje Svjetskog dana mentalnog zdravlja u Trgovačkoj i komercijalnoj školi “Davor Milas”

Ergonomski principi u funkciji zdravlja

Rad za računalom, u usporedbi s nekim drugim poslovima, možda djeluje bezopasno, budući je vjerojatnost izravnog ozljeđivanja vrlo mala, no pokazalo se da može izazvati različite neugodnosti i zdravstvene poteškoće. Stoga je od iznimne važnosti primijenjivati ergonomske principe u radu.

Obilježavanje Svjetskog dana mentalnog zdravlja u Trgovačkoj i komercijalnoj školi “Davor Milas”

Virus u službi pomicanja vlastitih granica i promišljanja o okolišu

Ukoro će se napuniti dva mjeseca otkada su hrvatske škole, poput onih europskih, zatvorile vrata za svoje učenike, zbog virusa koji je neočekivano promijenio našu svakodnevicu. Bojali smo se hoćemo li moći i znati snaći se u virtualnom okruženju, imamo li dovoljno digitalnih kompetencija, kako ćemo vrednovati učenikova postignuća i sl.