Uz vođenje troje edukatora, na tečaju je sudjelovalo 22 sudionika iz Hrvatske, Italije, Grčke, Španjolske, Portugala, Nizozemske, Belgije, Mađarske, Litve, Rumunjske, Turske I Bugarske. Glavni cilj tečaja je bio poboljšati obrazovne učinke kroz iskustvo procesa neformalnog obrazovanja, a konkretni zadaci su bili sljedeći:
- proširiti našu percepciju neformalnog obrazovanja i njegovih potencijalnih utjecaja u našim različitim stvarnostima u Europi
- istražiti komplementarnost između formalnog i neformalnog obrazovnog sektora
- afirmirati političku dimenziju neformalnog obrazovanja, kao načina preuzimanja aktivne uloge u društvu (proces osnaživanja)
- preispitati naše svakodnevne obrazovne prakse, identificirati svoje izazove kako bismo poboljšali koherentnost između vrijednosti koje promičemo i naših svakodnevnih radnji.
Tečaj je bio izvrsno pripremljen i sigurno vođen od strane iskusnih međunarodnih edukatora. Sudionici su imali prilike upoznati se sa različitim sustavima i oblicima neformalnog obrazovanja (s naglaskom na mlade) i to kroz različite obrazovne metode (igranje uloga, simulacija, vježbe…). Također, bili su u prilici promišljati o metodama i njihovim utjecajima, o snazi i ograničenjima neformalnog obrazovanja te o izgradnji pedagoškog procesa. Na koncu, svaki je sudionik morao iskustva s tečaja prenijeti u osobnu stvarnost kako bi artikulirao (makar mala) konkretna unaprjeđenja načina rada s mladima. Tome je jako pomoglo dijeljenje različitih percepcija, trenutnih situacija i iskustava.
Kako je pedagog istovremeno i aktivan u udruzi CeZam, Zaprešić, kroz tečaj je imao za cilj artikulirati inovacije vlastitih praksi u dva različita konteksta. Tako planira prije početka novog ciklusa u rujnu napraviti poboljšanja u radu Vijeća učenika i ojačati kompetencije njegovih članova. To se planira učiniti kroz set radionica okupljenih oko tematike ljudskih prava i građanskog odgoja i obrazovanja u cjelini. Uz to, u udruzi CeZaM, Zaprešić se planira dati poticaj osnaživanju profesionalne kompetencije zaposlenih voditelja aktivnosti udruge kroz Erasmus+ projekte strukturiranih tečajeva. Tako ojačani, a i uz novo iskustvo pisanja takvih projekata, došli bi na red i novi Erasmus+ projekti koji bi uključivali međunarodna partnerstva i mobilnost mladih.
Obzirom da je način rada na tečaju bio isključivo radionički, sudionici su se jako dobro međusobno upoznali te spoznali da dijele dosta zajedničkih obrazovnih praksi, ali i izazova u radu. Iako tečaj nije bio zamišljen kao aktivnost jačanja partnerstva među organizacijama, velika je vjerojatnost da će osobnim inicijativama sudionici ostvariti i partnerske suradnje nekih budućih Erasmus+ projekata.