prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Tijelo kao instrument

Ove školske godine u Osnovnoj školi Siniše Glavaševića u Vukovaru knjižničarka i učiteljica Jasna Panza osmislile su školski projekt pod nazivom “Tjeloglazba u storytellingu” s ciljem povezivanja tjelesne glazbe s pričanjem priča, a edukatori koji će nas voditi kroz cijeli proces su Ana Vrbaški i Marko Dinjaški voditelji udruge Otvoreni krug u Novom Sadu.

U godini koja je proglašena Godinom čitanja, važno je naglasiti kako je čitanje aktivnost koja nas svakodnevno prati, od jutra do večeri, iako toga ponekad nismo svjesni. Čitanjem se bogatimo i osnažujemo, i to je zaista tako, jer bogatstvo čovjeka je u njegovom znanju i vještinama, životnim mudrostima s naglaskom na važnost kritičkog čitanja i promišljanja. Godina 2021. proglašena je Godinom čitanja. Svaka je godina Godina čitanja, zar ne? Posebno u školi. U projektu sudjeluju svi učitelji razredne nastave. U subotu, 16. listopada 2021. godine, škola je započela prvi susret. Radionica je zamišljena kao seminar od četiri modula gdje će se upoznati:

  • s tehnikom tjeloglazbe i praktičnom primjenom na glazbene aranžmane za pjesme za djecu
  • s primjenama tehnike tjelesnih perkusija radi razvoja govora i motorike kod djece
  • s primjenama tjelesne glazbe, kao zvučnog i vizualnog pomagala, radi razvoja dječje mašte i poboljšanja motorike i govora
  • upoznati s tehnikama tjelesne glazbe, tjelesnih perkusija, scenskog pokreta, kazališnim igrama
  • primjena u kamishibaia ili bilo kojoj drugoj storytelling tehnici.

Na prvoj radionici učili su tehnike tjelesnih perkusija kroz primjenu na praktičnim primjerima. U sljedećim radionica učit će koreografije, načine za uključivanje učenika i povezati tjelesnu glazbu s pričanjem priča. Naučit će osnove stvaranja glazbenog aranžmana i koreografije, a sve to s ciljem da učitelji kroz radionice nauče da na isti način pripreme i provedu radionicu za učenike. Voditelji su jako detaljno i s puno primjera vodili radionicu. Jako razumljivo i jako zanimljivo napravili sav sadržaj. Radionica je bila vrlo zanimljiva s puno smijeha. Povratne reakcije sudionika radionica izuzetno su pozitivne čime zaključuju da je uspostavljen dobar temelj za uspješnu provedbu projekata.