Tko se to čuje? Potaknuti odgovorno ponašanje brigom za kućne ljubimce

Aktivnosti u školskoj knjižnici mogu biti raznolike i knjižničar je osoba koja ima zadatak da kroz različite aktivnosti u knjižnicu dovede što više učenika i učini prostor knjižnice zanimljivijim. 

Učenici drugog razreda Osnovne škole Siniše Glavaševića iz Vukovara upoznali su dječaka Frana koji je žarko želio imati psa. Čitali su slikovnicu “Kako je Fran dobio psa” koju je napisao Zoran Maljkovića. Pomoću ove priče koja je poučna učenike su poučili o važnim informacijama o kućnim ljubimcima i brizi o njima. Učenici su odigrali i igru “Otkrij životinju” u kojoj su se podijelili u parove. Svaki par dobio je priču o nekom kućnom ljubimcu. Učenici su trebali otkriti o kojem se kućnom ljubimcu govori dijete u priči i nacrtati životinju. Nakon toga učenici su slagali tangram.

Svakom učeniku je podijeljen tangram set. Učenike su za zadatak dobili da istraže dobivene likove, a kasnije ih se pitalo što mogu učiniti s dobivenim dijelovima. Zadatak je bio da slože psa ili kućicu. Time ih se potiče na razmišljanje o svojstvima i vezama među likovima. Pravila igre: složeni lik mora sadržavati svih sedam dijelova, dijelovi se ne bi trebali preklapati jedan s drugim i dijelovi moraju biti jedan uz drugoga. Sve aktivnosti možete pogledati na mrežnoj stranici škole. Učenici su uz igračke, magičnu vreću i dizajniranje psećih ogrlica naučili što je sve potrebno kako bi naš kućni ljubimac bio sretan i zdrav. Naučili su što je sve potrebno imati ako kao kućnog ljubimca imaju psa (primjerice određenu vrstu hrane, četke, igračke…) te kako se brinuti o njima.