U okviru projekta Građanskog odgoja i obrazovanja Čuvajmo ostavštinu naših starih obilježili smo Međunarodni dan materinskog jezika i Mjesec hrvatskog jezika koji se obilježava od 21. veljače do 17. ožujka. Cilj projekta je upoznati tradiciju i običaje svoga mjesta, istražiti i upoznati igre djedova i baka, istražiti i upoznati stare kulturne građevine mjesta te sačuvati zavičajni jezik i primijeniti ga u stvaralačkim pisanim uratcima. Učenici su na satu Hrvatskog jezika razgovarali su o zavičajnom govoru i jeziku. Čitali su pjesmu na zavičajnom jeziku, pronalazili zavičajne riječi te ih pisali na standardnom hrvatskom jeziku.
Imali su prethodno zadaću istražiti i napisati što više riječi svog zavičajnog govora. Riječi su razvrstavali po abecednom redu te ih pisali u zavičajni rječnik. Za svaku zavičajnu riječ napisali su njeno značenje na standardnom hrvatskom jeziku. Tako je nastao mali zavičajni rječnik. Njegove su riječi primijenili u pisanju kratkih priča U susret proliću i Lipo vrime na zavičajnom ili materinskom jeziku. Pritom su nastali kreativni i zanimljivi pisani uratci koje su čitali i međusobno formativno vrednovali. Sastavcima se poticalo usvajanje zavičajnog materinskog jezik u pisanom te pri čitanju sastavaka i u govornom obliku.
U okviru Mjeseca hrvatskog jezika učenici su na zavičajnom jeziku pisali sastavak Najlipši dan s obitelj. Tako su nastali zanimljivi pisani uratci kojima su razvijali svoju kreativnost, pismenost te senzibilnost i ljubav prema svom jeziku njegujući i čuvajući jezik i kulturu predaka.