Završeni peti Dani medijske pismenosti

Završili su peti Dani medijske pismenosti održani pod motom “Misli svojom glavom u medijskom labirintu”. Održani su od 2. do 8. svibnja u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Agencija za elektroničke medije provela je istraživanje prema kojem i roditelje i djecu najviše zabrinjava moguće nasilje na internetu, a jedan od tri učenika i studenta osjeća stres, usamljenost i zavist te ima manje samopouzdanja zbog sadržaja na društvenim mrežama. Predstavljeni su i pobjednički radovi na filmskom natječaju za osnovne i srednje škole, čija je tema ove godine bila „Influenceri i mi”.

“Mi u čitavom obrazovnom sustavu moramo prionuti tome da djecu, naše učenike, poučimo kako i na koji način da usvoje upravo onu informaciju koja će im trebati za donošenje pravo suda, ali i svakako stavova u budućnosti u životu”, kazao je Radovan Fuchs, ministar znanosti i obrazovanja.

“Ministarstvo kulture i medija financira po prvi put u Hrvatskoj projekt uspostave sustava provjere činjenica odnosno provjere informacija. Naravno, bez učenja, bez alata koje svatko od nas kao građanin mora usvojiti, da bi u toj šumi informacija razaznao istinu od neistine, bez tih programa medijske pismenosti – nećemo biti ojačani kao građani”, izjavila je Nina Obuljen Koržinek, ministrica kulture i medija.