prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Online nastava, nastava u učionici i nastava izvan učionice

U Osnovnoj školi Izidora Poljaka Višnjica, učiteljica prirode, biologije i kemije je s učenicima 5. a, 7. a, 7. b, 8. a i 8. b razrednog odjeljenja provela anketu. Cilj provođenja ankete bio je utvrditi zadovoljstvo učenika online nastavom, nastavom u učionici i nastavom izvan učionice.

Uslijed pandemije izazvane SARS-CoV-2 učitelji i učenici su bili prisiljeni u nekim razdobljima školovanja, nastavu provoditi online za što su koristili platformu Microsoft Teams. Kako se nastava tijekom nastavne godine provodila djelomično online, djelomično u učionici, a djelomično i izvan učionice zanimalo ih je kojim oblikom nastave su učenici zadovoljniji. U tu svrhu je Microsoft Formsu pripremljena anketa čijem sadržaju se može pristupiti putem priložene poveznice.

Anketni upitnik je ukupno riješilo 46 učenika. Rezultatima anketnog upitnika možete pristupiti putem priložene poveznice. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici smatraju da:

  • online nastava ne može zamijeniti nastavu u učionici
  • više nauče tijekom nastave u učionici u odnosu na online nastavu
  • gledanje snimke praktičnog rada ne može zamijeniti izvođenje praktičnog rada u školi
  • više nauče kada samostalno izvode praktični rad, a ne kada gledaju snimku praktičnog rada
  • vole izvoditi praktične radove
  • je izvođenje praktičnih radova korisna vještina
  • je izvođenje praktičnih radova korisno za život
  • bi tijekom nastave prirode, biologije i kemije htjeli izvoditi još više praktičnih radova
  • za kvalitetno izvođenje praktičnih radova u nastavi kemije tjedno nisu dovoljna dva nastavna sata
  • je razmještaj klupa (razmještaj za grupni rad) u učionici prirode, biologije i kemije dobar
  • je korisno što tijekom nastave prirode, biologije i kemije odlazimo na teren
  • bi se nastava prirode, biologije i kemije trebala češće odvijati izvan učionice
  • više znanja, sposobnosti i vještina usvoje tijekom nastave izvan učionice