U Osnovnoj školi oca Petra Perice Makarska realizirali su nastavu planiranu izvan učionice, u Splitu.
Dan izvanučioničke nastave
U Osnovnoj školi Zmijavci, Zmijavci obilježen je Dan izvanučioničke nastave (Outdoor Classroom Day) u sklopu koje je provedena i diseminacijska aktivnost Erasmus+ projekta “3IN”.
Učenje putovanjem u vremenu i prostoru
Za 15 učenika 5. razreda Osnovne škole Tučepi organizirana je izvanučionička nastava po uzoru na programe kakvi se rade u najboljim europskim obrazovnim institucijama.
Online nastava, nastava u učionici i nastava izvan učionice
U Osnovnoj školi Izidora Poljaka Višnjica, učiteljica prirode, biologije i kemije je s učenicima 5. a, 7. a, 7. b, 8. a i 8. b razrednog odjeljenja provela anketu. Cilj provođenja ankete bio je utvrditi zadovoljstvo učenika online nastavom, nastavom u učionici i nastavom izvan učionice.
Tečaj “Nature as a fantastic classroom for learning”
U sklopu Erasmus+ KA1 projekta “School – a gateway to life” učitelj Ivan Oreški iz Osnovne škole Pantovčak sudjelovao je na stručnom usavršavanju na tečaju “Nature as a fantastic classroom for learning” koji se održao u švedskom gradu Vårdnäsu u organizaciji Outdoored.eu.
Projekt “Djeca Korčule – čuvari baštine”
Učenici trećih razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac sudjelovali su u projektu Udruge turističkih vodiča grada Korčule pod nazivom “Djeca Korčule – čuvari baštine”. Osim dragocjenih informacija koje su usvojili radom na projektu, pokazali su znanje u kvizu “Najbrži prst” i predstavili se izrađenim plakatom.
Cjelogodišnji eTwinning projekt Tajne naših ulica i trgova
Učenici prvoga razreda OŠ Ante Curać – Pinjac iz Žrnova na otoku Korčuli priveli su kraju cjelogodišnji eTwinnig projekt Tajne naših ulica i trgova. Uživali su istražujući ulice i trgove našeg mjesta te obećali da će stečena znanja prenosti na druge na način de će ovoga ljeta biti mali turistički vodiči.
Škola na plaži
Postoji li bolje mjesto za igranje i učenje o ljetu, ljetnim radostima i opasnostima od mirne plaže u blizini škole?
Outdoor classroom day – dan kada učionica postaje okruženje koje nas okružuje
Dokazano je da outdoor učenje pomaže u razvoju zdrave, znatiželjne i aktivne djece koja su bolje povezana sa svojom okolinom. Prirodno okruženje smanjuje stres kod učenika, daje osjećaj smirenosti i djecu čini sretnijom. Upravo iz tog razloga rovinjska OŠ Jurja Dobrile provodi različite projekta kojima je cilj osposobljavanje učitelja za provedbu izvanučioničke nastave, a najnoviji je upravo Erasmus+ projekt STEPS.