prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
online nastava
Online nastava, nastava u učionici i nastava izvan učionice

Online nastava, nastava u učionici i nastava izvan učionice

U Osnovnoj školi Izidora Poljaka Višnjica, učiteljica prirode, biologije i kemije je s učenicima 5. a, 7. a, 7. b, 8. a i 8. b razrednog odjeljenja provela anketu. Cilj provođenja ankete bio je utvrditi zadovoljstvo učenika online nastavom, nastavom u učionici i nastavom izvan učionice.

Putevima profesionalnog identiteta i razvoja

Putevima profesionalnog identiteta i razvoja

U ovom tekstu pokušat će se definirati pojmovi promjene stava, percepcije, ponašanja, transformacija učenja, plan profesionalnog razvoja kao i niz drugih pojmova, a sve proizašlo iz pandemijskih obilježja nastave u proteklom vremenskom periodu.

Objava rezultata znanstveno istraživačkog projekta “Umijeće razgovora”

Objava rezultata znanstveno istraživačkog projekta “Umijeće razgovora”

Provedba znanstveno istraživačkog projekta “Umijeće komuniciranja” odvijala se od 1. travnja 2020. do 1. listopada 2021. godine, a sam je postupak ispitivanja trajao od 1. studenog 2020. do 1. lipnja 2021. godine. U istraživanju su sudjelovali nastavnici i učitelji iz strukovnih i tehničkih škola na državnoj razini unutar stručnih vijeća strojarstva i šest osnovnih škola.

Snalaženje u online okruženju – usporedba malih otočkih i velikih gradskih škola

Snalaženje u online okruženju – usporedba malih otočkih i velikih gradskih škola

Učitelji diljem svijeta u protekloj godini bili su primorani prijeći na online nastavu. Neki su se snašli bolje a neki lošije. Učiteljice razredne nastave Anamarija Radovanović i Diana Kunjašić iz Osnovne škole Ante Curać-Pinjac iz Žrnova provele su istraživanje među učiteljima velikih gradskih škola i malih otočkih škola i u svom radu prikazale dobivene rezultate.

Inkluzivna nastava na daljinu i učenici s teškoćama

Inkluzivna nastava na daljinu i učenici s teškoćama

Covid pandemija je naučila sve o važnosti zajednice, brige i zajedništva. Kao društvo odgovorni smo za pružanje inkluzivnog okruženja za učenje i jednake mogućnosti za sve učenike. Pronalaženje učinkovite nastavne tehnike i metode koje unapređuje učenje na daljinu za učenike s teškoćama u učenju presudna je briga.

QR kodirana poruka kao čestitka

QR kodirana poruka kao čestitka

Tijekom nastave na daljinu neke su se aplikacije pokazale kao pogodan medij za vježbu kreativnosti (učitelja). Kako napraviti online čestitku koja će biti “humanizirana” QR kodom?

Hibridna nastava – kako postići učinkovito poučavanje

Hibridna nastava – kako postići učinkovito poučavanje

Pandemija, koja je posljednjih mjeseci promijenila naše ustaljene navike, modele ponašanja i življenja, prisilila nas je na usvajanje nekih novih rutina i modela nove realnosti. U svim tim promjenama i učenje i obrazovanje nije iznimka. Izvedba obrazovanja korjenito se promijenila, a „novo normalno“ postala je hibridna nastava i e-učenje.