Već prvi susret s domaćinskom školom pružio je uvid u razlike i sličnosti između hrvatskog i španjolskog obrazovnog sustava. Posebno je bila zanimljivo sudjelovanje na satima geografije, tehnologije, modernog povijesti, jezika i književnosti. Poseban naglasak stavljen je na neformalne oblike učenja s ciljem ostvarivanja ishoda iz područja građanskog odgoja i komunikacijskih vještina, npr. aktivnosti u Domu za starije osobe u Castilleji de la Cuesta.
Outdoor learning – učenje na otvorenom, kulminiralo je posjetom povijesnim lokalitetima Seville. Kroz stručno vodstvo i rad na terenu, učenici i gosti povezivali su znanja iz povijesti, umjetnosti i biologije. Cilj ovakve nastave nije bio samo informirati, nego i razvijati kritičko promišljanje, promatranje, usporedbu i analizu.
Radni ručkovi s učiteljima iz Španjolske omogućili su otvorene rasprave o obrazovnim praksama. Razmjena ideja o modernizaciji nastave, motivaciji učenika, upotrebi tehnologije i važnosti multijezične komunikacije otvorila je vrata budućim Erasmus+ partnerstvima.
Kroz aktivnosti praćenja rada na satima robotike, engleskog jezika, španjolskog jezika i klasične kulture (latinski jezik), naše su nastavnice mogle vidjeti konkretne primjere integracije više predmeta u zajedničke projekte.
Iskustva iz Castilleje de la Cuesta nadmašila su očekivanja, ne samo u profesionalnom, nego i u osobnom smislu. Pokazalo se koliko su neformalne metode učenja, otvorena komunikacija i interdisciplinarni pristupi ključni za razvoj modernog obrazovanja. Nastavnice ostaju dosljedne ideji daljnjeg povezivanja Srednje škole Ban Josip Jelačić s europskim obrazovnim prostorom.
U sklopu Akreditacije u području općeg odgoja i obrazovanja, četiri nastavna tima predano rade na ključnim područjima razvoja školstva.
Tim 1 fokusiran je na primjenu inovativnih metoda poučavanja i razvoj transverzalnih vještina kroz digitalno opismenjavanje nastavnika, kako bi se omogućilo njihovo uspješno sudjelovanje u kombiniranim i hibridnim mobilnostima.
Istovremeno, Tim 2 promiče višejezičnost u skladu s Preporukom Vijeća Europske unije o sveobuhvatnom pristupu poučavanju i učenju jezika, naglašavajući važnost jezične raznolikosti u obrazovanju.
Tim 3 usmjeren je na unapređenje kvalitete rukovođenja školom kroz strateško planiranje, podizanje motivacije nastavnika te uspostavu učinkovitih sustava praćenja i vrednovanja napredovanja učenika i nastavnika.
Konačno, Tim 4 aktivno razvija obrazovanje za okolišnu održivost, potičući učenike na odgovorno i aktivno sudjelovanje u demokratskom životu Europske unije. Ovi timovi zajedno grade temelje za suvremeno, uključivo i održivo obrazovanje.