prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

U OŠ Petrijanec uspješno završen eTwinning projekt 100. dan u školi

eTwinning projekt 100. dan u školi provodi se na nastavi Informatike u Osnovnoj školi Petrijanec još od 2020. godine.

Službeni naziv eTwinning projekta je 100. dan u školi ali aktivnosti se provode skoro cijelo drugo polugodište tj. od siječnja do kraja svibnja. I ove su se godine aktivnosti projekta pretvorile u dijeljenje znanja, kreativnosti i digitalnih vještina. 

Učenici petih razreda Osnovne škole Petrijanec obilježili su 100. dan u školi na kreativan i edukativan način kroz nastavu Informatike. Podijeljeni u timove, istraživali su četiri zanimljive teme: 100 emotikona, 100 logotipa, 100 robota i 100 aplikacija. Svaka je grupa prikupljala slike i informacije, organizirala ih u tablice ili popise te analizirala različite karakteristike svakog elementa.

Istraživanjem emotikona i logotipa učenici su učili o simbolici, vizualnoj komunikaciji i značenju znakova u digitalnom svijetu. Proučavanjem robota i aplikacija stekli su uvid u tehnologije koje oblikuju našu svakodnevicu, razvijajući pritom digitalnu pismenost i kritičko razmišljanje.

100 učenika 6., 7. i 8. razreda  skladalo je pjesme na satu Informatike. Učenici su pomoću alata umjetne inteligencije Song Maker skladali pjesmu od točno 100 nota. Mogli su odabrati glazbeni instrument i dodati ritam pjesmi. Neki učenici skladali su pjesmu na temelju zvuka, a drugi na temelju vizualnog izgleda pjesme. Spremili su i podijelili svoje pjesme u zajedničkom dokumentu Google dokumenata.

Kroz raznolike aktivnosti, koje uključuju i temu sigurnijeg Interneta, učenici su pokazali kako se digitalna pismenost može razvijati na zabavan, smislen i sigurniji način.

Istraživanjem emotikona, logotipa, robota i aplikacija učenici petih razreda učili su o simbolima, tehnologiji i svakodnevnim digitalnim alatima, dok su stariji učenici kroz glazbu izražavali svoju kreativnost i razumijevanje digitalnih alata.

Obilježavanje 100. dana u školi tako je postalo više od simboličnog broja – pretvorilo se u višemjesečno iskustvo koje potiče timski rad, istraživački duh i stvaralaštvo u digitalnom okruženju.