U središnjem dijelu škole postavljen je pano s uputama i QR kodovima koji su vodili do različitih digitalnih zadataka. Nakon skeniranja koda, učenici su pristupali zagonetkama i tematskim izazovima.
Jedan od njih bio je osmišljen u obliku digitalnog putovanja kroz „galaksiju života“, gdje su učenici prelazili s „planeta“ na „asteroide“ rješavajući biološka pitanja. Točne odgovore bilježili su pomoću simbola, a prikupljeni znakovi na kraju su činili ključ za dešifriranje završne poruke.
U sljedećem zadatku učenici su dobili kartice s imenima povijesnih ličnosti kao što su Gagarin, Armstrong, Kopernik i dr., a njih je trebalo povezati s ključnim događajima istraživanja svemira i posložiti ih pravilnim kronološkim redoslijedom. Rješenja su se provjeravala kod učitelja, nakon čega su timovi dobivali pripadajuću „galaktičku značku“.
Jezične aktivnosti bile su oblikovane kao šifrirane SF poruke te su učenici slušali radijske signale na stranim jezicima kako bi „uspostavili kontakt s drugom civilizacijom“. Izračunavali su koordinate svemirske baze kombinirajući znanja iz matematike i geografije.
Poseban interes izazvala je „Gravitacijsku kugla“ aktivnost u kojoj su učenici nosili veliki balon kao simbol vlastitog planeta pazeći da što prije dođu do cilja, a da „planet“ ne „izbace iz orbite“.
Kao sastavni dio obilježavanja, u školskom holu postavljena je izložba modela Sunčeva sustava koje su učenici izradili od raznovrsnih materijala: stiropora, reciklirane plastike, žice, drvenih kuglica i kartona. Modeli su prikazivali planete u kružnom ili eliptičnom rasporedu, a neki su bili popraćeni i legendom s objašnjenjima.
Ovakav pristup učenju pokazao je da svemirske teme nisu rezervirane samo za udžbenike i dokumentarne filmove. Kada se apstraktne teme spuste na razinu igre i suradničkog izazova, učenici je prihvaćaju s entuzijazmom, a školski hodnici postaju prostor znatiželje i istraživanja.