“Code Yourself Into English”

U okviru Erasmus+ projekta “Code Yourself Into English”, Srednja škola Bedekovčina je od 7. do 11. ožujka 2022. godine, bila domaćin aktivnosti učenja, poučavanja i osposobljavanja u okviru koje su ugostili 22 učenika i 10 nastavnika iz Turske, Grčke, Italije, Rumunjske i Španjolske. Radi se o projektu tijekom kojeg učenici kodiranjem i upotrebom različitih digitalnih alata kreiraju niz materijala kojima unapređuju znanje i vještine komunikacije na engleskom jeziku.

Tijekom susreta u Bedekovčini, učenici su sudjelovali u nizu radionica u kojima su se upoznali s različitim digitalnim alatima i uvježbavali konverzaciju na engleskom jeziku. Prvi dan susreta upoznali su se sa školom u okviru triju kreativnih radionica, naučili su i poneku riječ hrvatskog jezika i sudjelovali u izboru najboljeg stripa, na temelju stripova koje su projektni timovi izradili u svojim školama na točno određenu temu vezanu uz razvoj vokabulara engleskog jezika (u školi, kod liječnika, u trgovini informatičke opreme, na razgovoru za posao, u restoranu, na aerodromu….).

Konverzacijskom radionicom u okviru koje su radili dijaloge na zadanu temu prema ponuđenim ključnim riječima aktivno unapređivali su vještine govora engleskog jezika u okviru niza specifičnih situacija. Najizazovnija je bila radionica MIT App Inventora u kojem su učenici dizajnirali prve aplikacije i radili na unapređenjima i istraživanju mogućnosti alata. Upotrebom digitalnom alata Canva i Learning Apps, učenici su izradili prve samostalne uratke. Nakon radionice kodiranja Dance Party na Code.org patformi učenici su se iskušali i u Robo Dance-u i osmislili vlastite pokrete te otplesali ples na “robo” način.

Posebno se zahvaljuju g. Tomislavu Jaguštu iz udruge ŠUZA koji je održao tri mini radionice u kojima su učenici imali prilike isprobati Codey Rocky i LEGO Spike Prime obrazovne robote, te ih programirali da obavljaju jednostavne zadatke i komuniciraju sa svojom okolinom. Ujedno se se svi prisutni upoznali sa Sveučilištem u Zagrebu i FER-om te znanstvenim i nastavnim aktivnostima koje se provode na fakultetu.

Tijekom posjeta Parku znanosti u Oroslavju učenici su imali priliku sudjelovati u radionici tijekom koje su izradili vlastiti znanstveni eksponat. U okviru kulturoloških aktivnosti posjetili su Muzej krapinskih neadrentalaca u Krapini, dok je razgled ljepota i važnih kulturno-povijesnih znamenitosti Zagreba istražen na interaktivan način rješavanjem timskih zadataka koji je završio uzbudljivim rješavanjem tematskih soba u Escape Room Areni. U organizaciji projektnog susreta sudjelovalo je 24 učenika i osam nastavnika škole.