Tečaju su prisustvovali učitelji iz Bugarske, Finske i Hrvatske, a zanimljivo je da su među polaznicima bili i stručni suradnik pedagog te jedan ravnatelj škole.
Dvanaest polaznika tečaja učilo je o novim metodama kreativnog poučavanja i razmišljanja kako bi nastavu i svoj odgojno-obrazovni rad učinili još zanimljivijim i kreativnijim svojim učenicima, koji lako gube volju za radom koristeći klasične metode rada na satu. Polaznici su predano radili i slušali izvrsnu trenericu Nastju Mulaj, jedinu licenciranu trenericu De Bono metode u Sloveniji.
Na radionicama su svakodnevno učili grupirajući se u skupine, parove ili po zemljama iz kojih dolaze. Radionice su bile raznolike, a isto tako i teme kojima su se bavili. Teme su bile prilagođene radu s djecom te su tako kroz svaku radionicu naučili kako ih iskoristiti u svakodnevnom radu: kako proširiti percepciju, kako organizirati nečije mišljenje, kritičko mišljenje, kreativnost te aktivno mišljenje.
Učili su i o čemu govore i u čemu pomažu ove metode:
- PMI (Intersting, Positive, Negative) metoda je važna jer nam pokazuje da ideje nisu samo dobre i loše, već mogu biti zanimljive ako nas dovode i do drugih ideja.
- AGO (Aims, Goals, Objective) Fokus na svrhu – koristimo prije nego započnemo nešto novo.
- CAF (Consider All Factors) Razmotrimo sve čimbenike i to prije odabira, odlučivanja ili planiranja.
- OPV ( Other People s View) Pogled drugih ljudi pomaže nam da lakše i bolje vidimo i druga gledišta tj. poglede,te slažemo li se s time ili ne.
- APC (Alternative, Possibilities, Choices) Fokus na alternative nam kaže, lako je tražiti alternative kada ste zadovoljni, ali tražiti ih kada ste zadovoljni zahtjeva poseban napor, te se koristi u takvim situacijama.
- FIP (First Important Priorities) Usredotoči se na prioritete, važno je dobiti što više ideja, a zatim početi birati prioritete.
Jedno poslijepodne posjetili su gimnaziju Bežigrad u kojoj ih je ugostila profesorica slovenskog jezika, te su mogli čuti na koji način ona radi sa svojim učenicima koristeći navedene metode. Školskim prostorijama ih je proveo ravnatelj škole te su i s njime mogli razgovarati o organizaciji nastave i načinu vođenja njegove škole.