Cilj projekta GLAT bio je osposobiti učitelje da potaknu svoje učenike na algoritamski način razmišljanja koje će im dalje koristiti kao priprema za učenje programiranja. Tražilo se da polaznici izrade scenarije poučavanja i učenja vodeći računa o obrazovnim ishodima pojedinih nastavnih predmeta kao i o ishodima vezanima uz kodiranja i algoritamski načina razmišljanja u poučavanju različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način. Učenici su prošli aktivnosti koje su se odvijale tijekom redovne nastave, a osmislile su ih njihove učiteljice uz pomoć stručnjaka iz projektnog tima.
Učiteljice polaznice edukacije GLAT nakon svake od triju radionica trebale su osmisliti scenarij učenja i poučavanja na određenu temu radionice te isti primijeniti u učionici sa svojim učenicima.
Scenarij učenja i poučavanja dokument je u kojem učitelj opisuje kako provesti nastavne aktivnosti na inovativan način korištenjem suvremenih metoda i primjenom određenih digitalnih alata.
Prva je radionica bila učenje algoritamskog načina razmišljanja zasnovano na igri i aktivnosti koje ne koriste računalo tzv. Game based learning and unplugged activities (GBL), uporaba alata za Web 2.0 radni listići izrađeni u Canva (kretanje kroz labirint) i Sketchpad (prikaz pjesmice algoritmom).