Cilj je ovog projekta razmjena inovativnih ideja i kreativnih aktivnosti kojima se čitanje lektire želi učinili privlačnom aktivnošću kojoj se učenici raduju da bi bili što više motivirani za čitanje i aktivno sudjelovali u stvaralačkim aktivnostima interpretacije književnih djela. Projektom se potiče navika čitanja, promišljanja o različitim vrstama književnih djela i radost čitanja, uči se kako se odnositi prema knjizi, pobuđuje se interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga, čime se utječe se na cjeloživotno obrazovanje učenika i razvijanje kulture provođenja slobodnog vremena.
Autorice su projekta učiteljice Marina Lipić iz OŠ Brajda u Rijeci i Mirjanom Glišić iz OŠ dr. Dragiše Mišovića, Čačak.
U OŠ Nikola Tesla u Rijeci projekt provodi učiteljica Ivana Smolčić Padjen s učenicima 7. b i 7. d razreda. Projekt je uvršten u školski i predmetni kurikulum i realizira se na nastavnim satovima hrvatskoga jezika. U provedbu su integrirane i međupredmetne teme, a učenici su u projekt uključeni u svim fazama – od početnih zadataka do realizacije ideja i vođenja videokonferencije sa sudionicima u projektu. Sudionici su dužni realizirati najmanje tri aktivnosti i nisu ograničeni zadanim zadatcima, već sami osmišljaju načine interpretacije književnih djela i realizirano potkrepljuju objavom materijala na eTwinning platformi.
Učenici imaju mogućnost uvida u radove projektnih partnera, koriste raznovrsne digitalne alate i vesele se svom doprinosu suradničkim aktivnostima. Rezultati evaluacije upućuju na visoku razinu motiviranosti za ponovno sudjelovanje u ovom ili sličnom projektu.