lektira
Lektiru čitam – maštom šetam

Lektiru čitam – maštom šetam

Učiteljica je učenicima 4. b razreda Osnovne škole Lipik pripremila popratne aktivnosti pomoću kojih je potaknula učeničku radoznalost za čitanje lektira.

Sati lektire su veselje

Sati lektire su veselje

Učenici 5. razreda Osnovne škole Molve s učiteljicom Hrvatskoga jezika Mirelom Paša na zanimljiv su način obradili lektiru “Koko u Parizu” Ivana Kušana.

Iskustva iz godine čitanja 2021.

Iskustva iz godine čitanja 2021.

Koliko je važno čitanje i koje probleme stvara nerazumijevanje pročitanog može se uvidjeti na svim nastavnim predmetima i svakodnevnom životu. Godina čitanja 2021. baštinila je mnoga iskustva, a neka od njih dijele i učenici Osnovne škole “Ivana Brlić-Mažuranić” iz Slavonskog Broda.

Kreativni pristup obradi lektire

Kreativni pristup obradi lektire

Učenici drugog razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova, lektiru obrađuju na kreativan i djeci zanimljiv način. Lektirno djelo Djevojčica sa šibicama učenike je potakla na humanitarnu akciju darivanja slikovnica Onkološkom odjelu dječje bolnice u Zagrebu.

Sat s književnicom Ivanom Bodrožić

Sat s književnicom Ivanom Bodrožić

Primjer dobre prakse proveden s učenicima 2. L razreda Srednje strukovne škole Makarska (smjer: hotelijersko-turistički komercijalist) na temu obrade lektire koja je povezana s nastavnom temom iz područja jezika i komunikacije.

Marin Držić

Marin Držić

Pjesnik i komediograf Marin Držić (1508-1567), zvan Vidra, osebujna je pojava u hrvatskoj književnosti i kulturi, iznimna kako po književnom djelu, tako i po svojim shvaćanjima i životnim potezima. Govoriti o Marinu Držiću znači govoriti o proturječjima. Kad je riječ o tom velikom Dubrovčaninu, nedvojbena je samo tvrdnja o njegovoj veličini, sve drugo jest. Jer, proturječjima vrvi i njegov život i njegovo djelo, a onda i smisao i značenje jednoga i drugoga.