prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
lektira
eTwinning projekt “Lektira bez papira” u OŠ Siniše Glavaševića u Vukovaru

eTwinning projekt “Lektira bez papira” u OŠ Siniše Glavaševića u Vukovaru

Projekt “Lektira bez papira” inovativna je inicijativa usmjerena na približavanje književnosti učenicima na suvremen, kreativan i održiv način. Kroz različite aktivnosti, poput interpretacije priča, radionica recikliranja i kreativnog izražavanja, učenici razvijaju maštu, motoričke vještine i ekološku svijest. Ovaj projekt povezuje čitanje s praktičnim iskustvima, čineći učenje zabavnim i inspirativnim, a istovremeno promiče ljubav prema knjigama i očuvanje njihovih vrijednosti.

Marin Držić

Marin Držić

Pjesnik i komediograf Marin Držić (1508-1567), zvan Vidra, osebujna je pojava u hrvatskoj književnosti i kulturi, iznimna kako po književnom djelu, tako i po svojim shvaćanjima i životnim potezima. Govoriti o Marinu Držiću znači govoriti o proturječjima.

Lektira bez papira: Kreativni pristup čitanju za nove generacije

Lektira bez papira: Kreativni pristup čitanju za nove generacije

Uvijek je izazov pronaći nove načine za motiviranje učenika, osobito kada je riječ o čitanju lektire, koju mnogi doživljavaju kao obvezu, a ne kao užitak. Školska tema “Budimo kreativni” iz 2021. godine potaknula je promišljanje o kreativnosti u pristupu lektiri, što je inspiriralo učiteljicu Osnovne škole Brajda, Anu Kurilić, da osmisli školski projekt “Lektira bez papira”.

Lektira – zadovoljstvo ili obveza?

Lektira – zadovoljstvo ili obveza?

Čitanje je jedna od najvažnijih aktivnosti suvremenog čovjeka, jer se čitanjem spoznaju ideje, obrazuje se, zabavlja se. Međutim, kako doživjeti čitanje knjiga kad vam ono postane samo još jedna školska obveza?

Lektira bez papira: Kreativni pristup čitanju za nove generacije

Tajna “slučajne” lektire

Kako je provođenje obrade djela za cjelovito čitanje uvijek izazov te nepresušan izvor maštovitih i kreativnih ideja, učiteljica Katoličke osnovne škole Šibenik Ines Baljkas Nakić te knjižničarka Marina Klarić odlučile su se na nešto sasvim drugačije. Iako učenici rado čitaju i posjećuju knjižnicu, njihove učiteljice na razne načine zalijevaju te male sjemenke mašte kako bi izrasle i procvjetale u prekrasno raskošno cvijeće Maštograda.

Lektira – zadovoljstvo ili obveza?

Lektira na zanimljiv način

Učenici prvog razreda Osnovne škole Višnjevac s učiteljicom Natašom Subašić i učenici drugog razreda Osnovne škole „Dobriša Cesarić” Osijek s učiteljicom Marijom Bilić na zanimljiv su način prepričali lektirna djela kamishibai tehnikom pripovijedanja u lipnju 2024. godine.

Dramska igra u razredu – sudnica

Dramska igra u razredu – sudnica

Učenici 7. b razreda Osnovne škole braće Radića Pakrac izveli su na satu Hrvatskoga jezika dramsku igru sudnicu, a polazište za izvedbu bilo je lektirno djelo Vjenceslava Novaka Iz velegradskog podzemlja. U pripremi ih je usmjeravala nastavnica Maja Farkaš.