MakerLab radionice omogućuju učenicima da na inovativan način istražuju programiranje, robotiku, umjetnu inteligenciju i informacijsko-komunikacijske tehnologije. Ovaj pristup potiče kreativnost, logičko razmišljanje i timski rad, a učenicima pruža priliku da kroz praktične projekte uče o modernim tehnologijama koje oblikuju svijet.
U sklopu modula Digitalni alati i dizajn, mali kreativci sami su osmislili svoj proizvod, oblikovali ga u digitalnim alatima, kreirali jedinstveni logo te osmislili i snimili reklamni video. Kao šećer na kraju, svoju ideju oživjeli su pomoću 3D olovke, pretvarajući digitalne nacrte u stvarne modele. Od mnoštva zanimljivih ideja i inovacija, mladi inovatori osmislili su robote koji rade sve što si čovjek može zamisliti, pametan televizor koji ne kvari vid, kuću koja se sama čisti, a tu su bili i zdravi bomboni i slatkiši.
Kao pravi poduzetnici, nakon što su osmislili i u alatu 3D Bojanje izradili logo svog proizvoda te u Canvi reklamni video, svojim su proizvodima odredili vrlo pristupačne cijene. Kroz navedene aktivnosti, polaznici su razvijali poduzetnički način razmišljanja učeći kako prepoznati potrebe kupaca i osmisliti proizvod koji će ljudima biti koristan. Osim toga, djeca kroz aktivnosti shvaćaju koliko je truda potrebno da bi se nešto proizvelo i prodalo.
Ovakav način učenja kroz praksu pomaže djeci da steknu samopouzdanje u donošenju odluka i da bolje razumiju kako funkcionira svijet novca, inovacija i poduzetništva. U kombinaciji s STEAM pristupom, oni ne samo da postaju bolji u tehnologiji i dizajnu, već i razvijaju praktične životne vještine koje će im koristiti u budućnosti! Nakon uspješnog modula Digitalni alati i dizajn, u idućem ciklusu polaznici će se upustiti u uzbudljivo putovanje kroz svijet programiranja. Ovaj segment će ih pripremiti za dugo iščekivani modul robotike, koji će im omogućiti da stečeno znanje primijene u praksi i kroče još dublje u svijet tehnologije.
Radionice i program izvođenja osmislile su i vode učiteljice dr. sc.Tea Pavičić Zajec i Ema Štrocinger, koje svojim inovativnim pristupom omogućuju učenicima da kroz igru i kreativni rad razvijaju vještine budućnosti.