prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Mediji mogu biti podrška učenju i slobodnim aktivnostima

Informiranje, učenje, povezivanje s drugima i zabava danas se u velikoj mjeri odvijaju putem medija. Roditelji ne moraju biti stručnjaci za sve medijske fenomene koji bi mogli zanimati djecu; medijski odgoj prije svega zahtjeva prisutnost, interes za život djeteta i spremnost za razgovor o različitim temama vezanima za medije – stoji u uvodu Priručnika za roditelje i skrbnike “Djeca i mediji”, koji je izdao finski Nacionalni audiovizualni institut uz financijsku podršku Europske unije, a dostupan je i na engleskom jeziku.

Priručnik se na sažet način bavi medijima kao dijelom obiteljskog života i istražuje medijske sadržaje koje djeca koriste i njihov utjecaj na svakodnevni život, a u ovom tekstu prenosi se poglavlje o medijima, učenju i slobodnom vremenu, s prijedlozima zajedničkih aktivnosti i tema o kojima bi roditelji mogli razgovarati sa svojom djecom.

Mediji se mogu koristiti na različite načine kako bi podržali učenje i slobodne aktivnosti. Uz obrazovanje u školi ili vrtiću, mediji djeci omogućuju učenje i tijekom slobodnog vremena. Roditelji zajedno s djetetom mogu pronaći načine kako iskoristi medije za učenje. Na primjer, u mogućnosti su zajedno tražiti informacije na internetu. Uz pomoć medija mogu pronaći i savjete i obrazovne materijale vezane uz zanimljive teme, informacije o idolima svoje djece, ili mogu provjeriti raspored i rezultate nogometnih utakmica. Mnoga djeca putem različitih medija prate područja koja ih zanimaju.

Mediji kao podrška slobodnim aktivnostima

Mediji sami po sebi mogu biti hobi jer između ostalog, omogućuju igranje, čitanje, slušanje glazbe i gledanje i snimanje filmova. Uz to, internet je izvrsno mjesto za upoznavanje drugih ljudi s istim interesima.

Djeca se zabavljaju stvarajući različite medijske sadržaje. Videokamere i programi za montiranje prije su bili rijetki i skupi, ali sada gotovo svi učenici osnovne škole imaju pametne telefone s funkcijama snimanja i montiranja u svojim džepovima. Ti su uređaji tako jednostavni za korištenje da čak i najmlađi članovi obitelji znaju snimiti stvari koje ih zanimaju.

 

Vijest je prenesen s mrežnih stranica medijskapismenost.hr.