medijska pismenost
Mudro čita(j)mo medijske sadržaje

Mudro čita(j)mo medijske sadržaje

Školska knjižnica Osnovne škole Vladimira Nazora iz Vinkovaca u svibnju je bila u znaku poticanja i razvijanja medijske pismenosti u okviru autorskog projekta “Mudro čita(j)mo medijske sadržaje” školskih knjižničarki Zrinke Jurić i Josipe Sudarević.

Prvi broj e-časopisa “Pet koraka do istine”

Prvi broj e-časopisa “Pet koraka do istine”

Učenici Osnovne škole Popovac sa školama partnerima iz Hrvatske i Srbije sudjelovali su u eTwinningovom projektu “Pet koraka do istine 2022.” Projektom se, osim poticanja i promicanja sigurnije i odgovornije uporabe tehnologije i stavljanja naglaska na medijsku pismenost, omogućuje razvoj kompetencija 21. stoljeća. Prema široko prihvaćenoj definiciji medijska pismenost “uključuje sposobnosti pristupa, analize, vrednovanja i stvaranja medijskih poruka u različitim oblicima.”

Medijska pismenost srednjoškolaca u Sinju

Medijska pismenost srednjoškolaca u Sinju

U Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića Sinj se od 2. do 8. svibnja 2022.i tijekom cijelog mjeseca svibnja provode se 5. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja. 

Dani medijske pismenosti

Dani medijske pismenosti

U tjednu od 2. do 8. svibnja 2022. godine obilježili su se 5. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske kao i podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja.