Na Reform Symposium eConference koja je trajala od 11. do 13. srpnja 2014. godine održano je kratko predstavljanje Comenius projekta Gimnazije Bernardina Frankopana “Enterprising, healthy and creative”.

Na Reform Symposium eConference koja je trajala od 11. do 13. srpnja 2014. godine održano je kratko predstavljanje Comenius projekta Gimnazije Bernardina Frankopana “Enterprising, healthy and creative”.
Osnovna škola Šemovec od 31. ožujka do 4. travnja bila je škola domaćin treće mobilnosti multilateralnog Comenius projekta: Europom od Baltičkog mora (Mramornog mora) do Crnog mora – učimo, pjevamo i igrajmo se zajedno (Around Europe from the Baltic sea (Amber sea) to the Black sea – learn, play and sing together).
Osnovna škola Eugena Kumičića Slatina uključena je u Comenius multilateralno školsko partnerstvo. Program potiče suradnju obrazovnih institucija širom Europe, mobilnost sudionika obrazovnog procesa i razvijanje multikulturalnosti. Partnerstvo će trajati dvije godine, a započeto je u rujnu 2013. godine.
Od 13. do 18. siječnja 2014. godine koordinatorica projekta “Customs, traditions and art: a river flowing around Europe” OŠ Koprivnečki Bregi, Sunčica Vuljak i članice učiteljskog Comenius tima, Ivana Biluš i Vlatka Kunić te učenice Dotoreja Blažeković, Petra Puž i Leonarda Tomiek iz 7. razreda te Tihana Mustaf iz 8. razreda, odradile su mobilnost u Poljsku, jednu od šest zemalja partnera.
Predstavnici Osnovne škole Šemovec vratili se se iz Latvije u kojoj je održan prvi susret svih sudionika multilateralnog Comenius projekta mobilnosti. U projektu sudjeluju škole iz Hrvatske, Portugala, Rumunjske, Latvije i Turske. Tema projekta je “More”.
OŠ Ivana Mažuranića iz Vinkovaca ušla je u drugu, posljednju, godinu Comenius projekta „More trees? Yes, please!“ s ulogom domaćina. Krajem listopada posjetili su nas gosti iz škola partnera. Kao program dobrodošlice gostima iz Turske, Estonije, Poljske, Češke, Bugarske i Rumunjske prikazani su igrokaz Lofty trees, mjuzikl Pobuna u šumi te modna revija u kojoj su haljine, torbice, šeširi i sl. izrađeni od recikliranih materijala, uz pomoć učiteljice engleskog jezika i glazbene i likovne kulture te više učiteljica razredne nastave.
Comenius asistentica Simone König održala je predavanje o njemačkom školskom sustavu članovima Učiteljskoga vijeća Osnovne škole Sesvetska Sopnica. Dva tjedna ranije isto je predavanje s razgovorom održano i na sastanku Vijeća roditelja. Time je završila njezina četveromjesečna asistencija.
Ovog proljeća Grad Zagreb i Zagrebačka umjetnička gimnazija imali su čast ugostiti učenike i profesore iz Bugarske “Profesionalne gimnazije po turizam” kao partner školu i koordinatora bilateralnog Comenius projekta „Crossing Borders Communicating Business“. Projekt se provodi u sklopu Programa za cjeloživotno učenje, započeo je u rujnu prošle godine te je u potpunosti financiran od strane Europske komisije.
Učenici XV. gimnazije iz Zagreba: Filip Novoselec, Dora Bobovčan i Nikola Ćulumović te profesorice Jelenka Anić i Marina Ninković su u sklopu Comenius projekta ,,Geometry in everyday life'' posjetili Vilnius, glavni grad Litve. Cilj projekta je interdisciplinarno istražiti i obraditi temu geometrije u svakodnevnom životu. Peti radni susret ovog projekta imao je naziv ,,Fractals – drawings and models exhibition'' i odvijao se u školi Vilniaus Vasilijaus Kačialovo gimnazija, od 29. travnja do 4. svibnja 2013. godine.
U razdoblju od 21. do 27. travnja 2013. Ivana Opačak, profesorica hrvatskoga i engleskog jezika u Ekonomsko-birotehničkoj školi u Slavonskom Brodu, boravila je u Birminghamu, Engleska. Ondje je, pod vodstvom Victora Allena (Mirror Development & Training Ltd.), održan strukturirani stručni seminar „Razvijanje emocionalne inteligencije u razredu“ koji je okupio devet srednjoškolskih profesora iz pet europskih zemalja – Hrvatske, Švedske, Grčke, Latvije i Litvanije. Sve aktivnosti tijekom stručnoga usavršavanja financirane su u okviru Programa za cjeloživotno učenje (potprogram Comenius) od strane Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU.