prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
IKT
IKT projekt u Katoličkoj osnovnoj školi Šibenik

IKT projekt u Katoličkoj osnovnoj školi Šibenik

Iako je prošlo božićno vrijeme, autorica smatra da nikad nije kasno za dijeljenje primjera dobre prakse. Ovog Došašća učenici 3. a razreda Katoličke osnovne škole u Šibeniku, s učiteljicama Ines Baljkas Nakić i Julijom Crnogaća, odlučili su se na provedbu zanimljivog projekta.

Vrijeme darivanja novih iskustava

Vrijeme darivanja novih iskustava

Autorica ističe da je prosinac najveseliji mjesec u godini. Kod nas se često kaže kako je prosinac mjesec darivanja, mjesec sreće i veselja. Stoga nije neobično da se proces darivanja, tj. kupovanja i poklanjanja darova povezuje s osjećajem sreće. Svi su doživjeli taj proces i nakon njega često ostajali iznenađeni koliko je osjećaj sreće i zadovoljstva zbog primljenog dara zapravo vrlo kratko trajao.

Međunarodni eTwinning  projekt Čarobne slikovnice godišnjih doba

Oblici e-učenja

Kako bi se mogli razumjeti oblici e-učenja potrebno je prvo definirati pojam e-učenja. U najširem smislu to je pojam koji označava učenje pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije s ciljem unaprjeđenja procesa učenja. 

Međunarodni eTwinning  projekt Čarobne slikovnice godišnjih doba

Albert Einstein na društvenim mrežama

Učenici 8. razreda Osnovne škole „Klana“ uz podršku online aplikacije Classtools obradili su nastavnu jedinicu o Albertu Einsteinu na satu Engleskog jezika. Nakon što su iz udžbenika i kroz pretraživanje interneta prikupili sve potrebne informacije, Einsteinu su stvorili fiktivni društveni FakeBook profil.

 

Međunarodni eTwinning  projekt Čarobne slikovnice godišnjih doba

Strategije kako pomoći učenicima u postizanju bolje koncentracije

Osim nedostatka motivacije, nastavnici se u posljednjih nekoliko godina također suočavaju s manjkom ili potpunim nedostatkom koncentracije kod učenika. Određeni učenici nisu u mogućnosti izdržati nastavni sat od 45 minuta s jednakom količinom koncentracije, a kako se školski dan približava kraju, tako se koncentracija sve više smanjuje. Nemir, nervoza i povremeno ometanje nastave onemogućuju nastavniku, ali i drugim učenicima u izvršavanju svakodnevnih obveza i dužnosti za vrijeme sata.