Razlog zbog kojeg je tako teško suzdržati se od zijevanja – osobito kada to radi netko u blizini pa se silom trudite ne ponoviti njegovu akciju – leži u području mozga koje je odgovorno za motoričke funkcije, pronašla je nova engleska studija.
Razlog zbog kojeg je tako teško suzdržati se od zijevanja – osobito kada to radi netko u blizini pa se silom trudite ne ponoviti njegovu akciju – leži u području mozga koje je odgovorno za motoričke funkcije, pronašla je nova engleska studija.
U istraživanju su sudjelovala 323 učenika iz Obrtničko – industrijske škole Županja, Ekonomske škole Vukovar, Srednje škole Glina, Ekonomske škola Požega te Ekonomske i trgovačke škola Čakovec. Za ispitivanje se koristio anketni upitnik o ekološkoj osviještenosti i društvenoj odgovornosti.
Potaknuti financijskim previranjima, galopirajućom inflacijom, te propadanjem banaka u SAD-u, proveli su istraživanje kod učenika srednjih škola na temu financijske pismenosti.
Djeci je potrebno usmjeravanje odraslih kako bi zavoljela čitanje za koje je potrebno odvojiti vrijeme koje bi radije proveli u igri.
Način komunikacije važna je vještina kod učenika te treba je razvijati i unapređivati kroz osnovnoškolsko obrazovanje. Savjet mladih grada Rovinja izradio je brošuru „Tajne asertivne komunikacije“ u kojoj su predstavljena tri temeljna stila komunikacije: agresivni, pasivni i asertivni.
Zahvaljujući projektu „Razvoj mreže ATEM ambasadora“ učenici četvrtih razreda I. OŠ Varaždin imali su mogućnost ponoviti naučene nastavne sadržaje uz STEM radionice te naučeno primijeniti u praksi.
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima četvrtih razreda prirodoslovno-matematičke, opće i jezične gimnazije. Cilj provođenja ankete bio je ispitati maturante o važnosti fizike kao nastavnog predmeta u daljnjem obrazovanju te razvoju fizike kroz povijest.
Istraživanje su proveli učenici trećeg razreda Gimnazije Vukovar, koji osim što su osmislili, prikupili i obradili podatke, konstruirali su, proširili i restrukturirali vlastito znanje o korištenju društvenih mreža, te razvili istraživačke vještine jačajući vlastito razumijevanje procesa znanosti i znanstvenih spoznaja.
Psihologinja Martina Červar i pedagog (mentor) Alen Hasikić tijekom školske godine 2022./2023. proveli su istraživanje u sklopu programa Profesionalnog usmjeravanja učenika u Osnovnoj školi Joakima Rakovca iz Sv. Lovreča. Samo profesionalno usmjeravanja osnovnoškolaca sadrži skup poslova kojima se učenicima pružaju savjeti i podrška za potrebe njihove daljnje budućnosti, odnosno u ovom slučaju upisa u srednje škole.
Istraživanje o umoru učitelja informatike u hrvatskom obrazovnom sustavu je provedeno u od 12. ožujka do 21. ožujka 2023. godine u suradnji s učiteljima informatike Republike Hrvatske koji su okupljeni unutar Facebook grupe učitelji INFORMATIKE. Istraživanje je osmislila i provela učiteljica informatike Josipa Novogradec iz Osnovne škole Medvedgrad Zagreb.