Učenici OŠ kraljice Jelene uključili su se u šk. god. 2022./2023. u projekt „Solinski ritam!“ u okviru CIMAJ programa, tj. programa Multimedije i jezika, koji provodi Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije.
Učenici OŠ kraljice Jelene uključili su se u šk. god. 2022./2023. u projekt „Solinski ritam!“ u okviru CIMAJ programa, tj. programa Multimedije i jezika, koji provodi Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije.
Jedan od četiri koncepta nastavnog predmeta Priroda i društvo nazvan je Promjene i odnosi (u kurikulumu je označen oznakom B). Unutar ovog koncepta izabrali je ishod PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu. Upravo se ovaj ishod učinio pogodnim za prvu samostalnu istraživačku aktivnost među ovogodišnjim prvašima u OŠ Tučepi.
Potaknuti učenike na čitanje je problem koji se godinama provlači kao pitanje na različitim edukacijama, seminarima, projektima i stručnim vijećima. Tijekom prošle školske godine 2021./22. Ana Vuksanović bila je učiteljica 4.b razreda Osnovne škole August Šenoa u Osijeku i neke od ključnih zadataka koje si je zadala je bio približiti učenicima čitanje, izgrađivati kulturu čitanja i razvijati njihovo kritičko mišljenje, potaknuti radost, interes i motivaciju kako bi se razvijali u osobe koje mogu samostalno i kritički doživjeti i vrednovati nova književna dijela s kojima se susreću.
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima drugih razreda. Cilj anketnog upitnika bio je ispitati razumijevanje usvojenih odgojno-obrazovnih ishoda (FIZ SŠ B.2.1. Primjenjuje zakone statike fluida, FIZ SŠ B.2.2. Primjenjuje zakone dinamike fluida) i njihovu primjenu na potonuće Titanika.
Održivi razvoj promovira se različitim nacionalnim i globalnim kampanjama u koje je primjereno uklopiti projektni rad učenika u okviru istoimene međupredmetne teme. Tijekom rujna obilježava se, primjerice, Europski tjedan održivog razvoja povodom kojeg su se u Osnovnoj školi Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin provele dvije zanimljive projektne aktivnosti s učenicima svih sedmih i prvih razreda.
Reformom se nastoji pridonijeti konsolidaciji brojnih postojećih programa srednjega strukovnog obrazovanja tako što će se smanjiti viškovi strukovnih programa i povećati relevantnost programa u...
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET poziva odgojno-obrazovne radnike škola koji su pohađali virtualne radionice, webinare i/ili e-tečajeve na ispunjavanje kratkog upitnika o zadovoljstvu s navedenim oblicima obrazovanja.
Učenje na daljinu tijekom pandemije proširilo je učeničko zanimanje za digitalne tehnologije i osvijestilo ih kako se one sve mogu koristiti u procesu učenja.
Učiteljice Sandra Podrug iz Osnovne škole Split 3, Jagoda Čopac i Nives Petričević iz Osnovne škole Trstenik provele su istraživanje među učenicima i njihovim roditeljima o zadovoljstvu realiziranim aktivnostima i odgojno-obrazovnim ishodima u eTwinning projektu “Čakavica u srcu”. U ovom radu prikazani su dobiveni rezultati.
Nažalost, zbog naglog napretka i sve veće uporabe tehnologije, ubrzanog načina života i migracija stanovništva zavičajni govori pomalo nestaju ili padaju u zaborav. Potaknute time, učiteljice razredne nastave Jagoda Čopac iz Osnovne škole Trstenik iz Splita i Sandra Podrug iz Osnovne škole Split 3 provele su istraživanje među učiteljima splitskih i okolnih škola te učitelja otoka Korčule o stavovima zastupljenosti zavičajnoga govora (čakavštine) u suvremenoj nastavi od 1. do 4. razreda te u ovom radu prezentirale dobivene rezultate.