Učenici sedmog razreda Osnovne škole Središće dobili su jedan zadatak s riječima koji su, prema vlastitom nahođenju, preoblikovali tako da zadatak bude jasniji.
Učenici sedmog razreda Osnovne škole Središće dobili su jedan zadatak s riječima koji su, prema vlastitom nahođenju, preoblikovali tako da zadatak bude jasniji.
Učenici 2. a razreda OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja sudjelovali su na radionici u školskoj knjižnici povodom obilježavanja Europskog dana jezika, koji je za njih priredila školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić u suradnji s učiteljicom 2. a razreda.
U subotu, 23. rujna je Europski dan jezika koji se obilježava Festivalom jezika na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Događaj organizira Predstavništvo Europske komisije.
Dugogodišnje učiteljice razredne nastave u Osnovnoj školi don Lovre Katića iz Solina, uočile su kako je dolaskom novih generacija sve veći porast poteškoća u savladavanju vještina čitanja i pisanja, upamćivanju i ponavljanju niza, oblikovanju poruke, prilagodbe jezika sugovorniku te poštivanju pravila u komunikaciji.
Djeca koja su jaka u ovoj inteligenciji imaju visoko razvijene slušalačke osobine i uživaju u jezičnim aktivnostima. Dobro pričaju priče, često su dobri govornici i glumci. Ovaj tip inteligencije najrašireniji je u ljudskoj vrsti.
Europski dan jezika obilježava se 26. rujna i to od 2001. godine, koja je odlukom Europske unije i Vijeća Europe proglašena Europskom godinom jezika. Cilj je Dana jezika jačati javnu svijest o važnosti učenja jezika, promicati jezičnu i kulturnu raznolikost Europe te potaknuti cjeloživotno učenje jezika.
Pjesnik, pisac, prevoditelj, jezikoslovac i isusovac Bartol Kašić dao je golem doprinos razvoju hrvatskoga jezika. Razvoj pisma i pismenosti u nekome narodu temeljni je uvjet postojanja, a po početcima pismenosti vrlo se često ispisuje i njegova povijest.
Na Međunarodni dan materinskoga jezika, 21. veljače, počinje Mjesec hrvatskoga jezika, manifestacija koju je 2014. godine pokrenuo Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, a završava na dan objave Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika 17. ožujka.
Esperanto je međunarodni jezik koji čini međusobno razumijevanje ljudi različitih materinjih jezika mnogo lakšim. On ne pripada nekom određenom narodu, niti određenoj zemlji, stoga ne daje povlastice nijednoj određenoj nacionalnoj kulturi, ali ih niti ne zanemaruje. Esperanto pripada svim ljudima koji ga govore i predstavlja most koji povezuje različite kulture.
Učenicima 8. razreda Osnovne škole Ksavera Šandora Gjalskog u Zaboku posljednje djelo za cjelovito čitanje bilo je djelo “Mali princ” autora Antoinea de Saint Exupéryja. Učenici su tijekom čitanja trebali odabrati jedan od brojnih citata ili ulomaka koji ih se posebno dojmio i napraviti vlastite planete.