Po svojoj osnovnoj prirodi čovjek je društveno biće, te posjeduje urođenu potrebu i sklonost prema povezivanju s drugim ljudima i težnju da pripada grupi i živi u zajednici.
Po svojoj osnovnoj prirodi čovjek je društveno biće, te posjeduje urođenu potrebu i sklonost prema povezivanju s drugim ljudima i težnju da pripada grupi i živi u zajednici.
Suradnja dviju srednjoškolskih zadruga na Danu projektne nastave i otvorenih vrata u utorak, 9. svibnja 2023. godine u Srednjoj školi Ban Josip Jelačić iz Zaprešića.
Uspostaviti odnos s tinejdžerom se ponekad čini kao nemoguća misija. Količina energije, vremena i strpljenja koju ulažemo u tu misiju bi se mogla usporediti s učenjem stranog jezika. U učenje ulažete mnogo vremena i truda, dugotrajno je, ali se na kraju isplati i rezultat koji ste postigli čini vas iznimno ponosnima.
Samopoštovanje predstavlja procjenu i percepciju vlastite vrijednosti. Odražava koliko cijenimo sami sebe i uključuje niz vjerovanja o vlastitom izgledu, osobinama ili sposobnostima. No, što se događa kada se u procjenu osobne vrijednosti upletu društvene mreže? Što kad vlastiti izgled, kreativnost i postignuća procjenjujemo “lajkovima” na društvenim mrežama?
Učenici Osnovne škole kraljice Jelene od 2019. godine sudjeluju u Erasmus+ projektu “Storytelling through Nature”. U svibnju ove godine zajedno s ostalim projektnim partnerima posjetili su prekrasnu Siciliju.
Dobra komunikacija je izuzetno važna za svakog čovjeka i pomaže u uspješnom obavljanju svakog posla. U poslu učitelja, u kojemu je svakodnevno potrebna uspješna komunikacija, ovo područje je od velike važnosti.
Jedan je od najboljih dokaza pravog životinjskog „govora“ ples pčela medarica za čije je otkriće austrijski znanstvenik Karl Von Frisch 1973. godine dobio Nobelovu nagradu.
Kada dijete krene u školu, osim prijateljstava koje gradi s drugom djecom u razredu, ono gradi i jedinstven odnos sa svojim nastavnicima. Toliko koliko je bitan kvalitetan i uspješan odnos između djeteta i nastavnika, jednako je tako bitan odnos između roditelja i nastavnika.
U 19. st. Morse je prvi izumio telegrafiju kao tehniku za prijenos tekstovnih poruka na daljinu. Druga industrijska revolucija ubrzala je komunikaciju. Telegram je omogućio puno brži prijenos poruka u odnosu na dotadašnji fizički prijenos kuririma na konjima, a spasio mnoge u pomorstvu.
Provedba znanstveno istraživačkog projekta “Umijeće komuniciranja” odvijala se od 1. travnja 2020. do 1. listopada 2021. godine, a sam je postupak ispitivanja trajao od 1. studenog 2020. do 1. lipnja 2021. godine. U istraživanju su sudjelovali nastavnici i učitelji iz strukovnih i tehničkih škola na državnoj razini unutar stručnih vijeća strojarstva i šest osnovnih škola.