Konferencija će se održati od 15. do 17. rujna 2021. godine pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja, OpenAIRE, European Association of Science Editors (EASE) i SPARC Europe.
Konferencija će se održati od 15. do 17. rujna 2021. godine pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja, OpenAIRE, European Association of Science Editors (EASE) i SPARC Europe.
Komunikacijska vještina: aktivno slušanje sastavni je dio kurikuluma svih nastavnih predmeta, sadržaja satova razrednika i ostalih odgojno-obrazovnih aktivnosti. Povezana je s međupredmetnom temom „Osobni i socijalni razvoj“ kroz razvijanje komunikacijskih kompetencija.
Kako je poznato da puno više pamtimo ono što izgovorimo i učinimo, u odnosu na samo slušanje, gledanje i izgovaranje, CARNET pokreće niz virtualnih radionica za odgojno-obrazovne djelatnike u školama s temama vezanim uz pripremu i provedbu videokonferencijske, virtualne i kombinirane nastave, upoznavanje sa sadržajima i uslugama koje izrađuje CARNET, jačanje digitalne zrelosti škola te primjenu kreativnih metoda za razvoj proizvoda i usluga.
Povodom Europskog dana zaštite osobnih podataka poučimo učenike kako postupati sa osobnim podacima i na koji način zaštiti svoje osobne podatke na društvenim mrežama i općenito na internetu.
Školsku godinu 2020./2021. učenici 3. a i 4. b razreda zajedno s učiteljicama Benita Vladušić i Terezija Zokić iz Osnovne škole Bijaći iz Kaštel Novi uključili su se u jednogodišnji eTwinning projekt. Projekt je nastavak suradnje projektnih partnera iz eTwinning projekta “Sigurnim korakomu školu 1” koji je trajao tijekom školske godine 2019./2020.
Promjene u društvu unijele su brojne promjene u škole. Promjene u školi velikim dijelom odnose se na promjenu pozicije nastavnika i njegove uloge, a time i stila rada u odgojno-obrazovnom procesu. Nastavnik je organizator nastave i istovremeno komunikacijski partner svojih učenika.
U online zajednici baš kao i u offline komunikaciji, postoje pravila ponašanja i komuniciranja kako bi se izbjegli ili spriječili mogući nesporazumi i sukobi te kako bi se poruke i informacije prenijele jednostavnije i učinkovitije. Komunikacijske vještine podjednako su važne u komunikaciji licem u lice, kao i u komunikaciji posredstvom računala i interneta a kako bi se komunikacija djelotvornije i prikladnije odvijala, sudionici obično primjenjuju određena pravila.
Sudjelovanje na tečaju „Design the positive: positive thinking, positive communication and positive school spaces“ odabrala sam zbog interesa za područje pozitivnih komunikacija i stvaranja pozitivnog radnog okruženja u školi.
Tijekom školske godine 2015./2016. Privatna gimnazija i ekonomsko-informatička škola Futura počela je s provođenjem projekta „The New Literacy Set“. Projekt je financiran iz programa Europske unije Erasmus+, a osim škole Future u projektu sudjeluju partnerske institucije iz Italije, Španjolske i Hrvatske.
Rizično ponašanje i ovisnost kod djece i mladih, po nekim teorijama, nastaje kod mladih koji nisu zadovoljni položajem u vršnjačkoj skupini, uspjehom u školi ili sportu, komunikacijom u obitelji ili ljubavnim životom, pa počinju priznanje i uspjeh tražiti na neki alternativni način, često društveno neprihvatljiv.