Odgojno-obrazovnim djelatnicima škola sada je jednostavniji razvoj digitalnih kompetencija uz radionice, webinare i e-tečajeve iz e-Škole programa obrazovanja.
Odgojno-obrazovnim djelatnicima škola sada je jednostavniji razvoj digitalnih kompetencija uz radionice, webinare i e-tečajeve iz e-Škole programa obrazovanja.
U okviru programa EU Jamstvo za svako dijete UNICEF s partnerima nastoji osigurati pristup kvalitetnom obrazovanju za svu djecu.
U današnjem suvremenom, globalnom i pandemijskom svijetu ističe se važnost odgoja i obrazovanja ali ostaje pitanje kakvi oni trebaju biti kako bi najbolje odgovorili zahtjevima suvremenoga čovjeka i društva te potaknuli njihov daljnji napredak uz sve prepreke kojima svjedočimo.
U novu sezonu projekta “Škole budućnosti” ulazi 126 škola koje započinju ili nastavljaju svoju transformaciju u Škole budućnosti. Osnovna škola “Antun i Stjepan Radić” iz Gunje nastavlja svoju transformaciju u Školu budućnosti.
Donosimo vam dio razgovora s vrhunskim stručnjakom na području suvremenog obrazovanja, objavljenog u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije”.
Europska komisija objavila je Indeks gospodarske i društvene digitalizacije (DESI) za 2021. godinu. Među 27 država članica Europske unije Hrvatska je napredovala za jedno mjesto te se sada nalazi na 19. mjestu. Kako se navodi u izvješću rezultat Hrvatske poboljšao se zahvaljujući boljim rezultatima u nekim kategorijama koje se mjere u okviru DESI-ja kao što je primjerice kategorija digitalnih vještina na razini višoj od osnovne, u kojoj je Hrvatska iznad prosjeka EU-a.
Beli Zagreb Grad, Mladi znanstvenici među nama, Gdje ideje idu?, ZKDruškanje, Moć knjige – podcast Noći knjige i Lov na Govor podcasti su koje ćete uskoro moći pratiti na „DigiLab NSK Podcasti“ kanalu dostupnome na YouTubeu kao i na svim relevantnim aplikacijama za slušanje podcasta.
Godine 2015. dvadesetdvogodišnji dizajner web stranica Jacky Alciné doživio je neugodno iznenađenje: gledajući svoje slike s društvom, primijetio je da servis Google slike njegovu prijateljicu crne boje kože označava (tag) kao gorilu. Podrazumijevajući da se radi o pogrešci, prijavio je problem tvrtki Google. Tvrtka se duboko ispričala, i za nekoliko sati primijenila je jednostavnu ‘zakrpu’: privremeno je blokirala svoje algoritme za prepoznavanje gorila (Kasperkevic 2015).
Centar za poslijediplomske studije Sveučilišta u Zagrebu raspisao je natječaj za upis na sveučilišni interdisciplinarni poslijediplomski specijalistički studij „Priprema i provedba EU projekata“.
Suvremene tehnologije polako ali sigurno uništavaju više poslova nego što ih stvaraju – i taj trend će se vjerojatno nastaviti barem u bliskoj budućnosti (Peters, Jandrić, i Hayes, 2018; Peters i Jandrić, 2018a). Istraživači, ekonomisti i političari nude različite odgovore na problem tehnološki uzrokovane nezaposlenosti.