Refleksija je okosnica suvremenog obrazovanja, rada s učenicima, ali i osvrtanje na sam rad nastavnika. Sama je po sebi vrlo moćna strategija koja činjenice stavlja u jasnu perspektivu i daje mogućnost uvida u realnost današnjeg obrazovanja, ali i načina na koji će se učenici poučavati te proširiti stečeno znanje različitim sadržajima u procesu obrazovanja.
Budućnost igara u obrazovanju
Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.
Promišljanje obrazovanja: Ulaganje u vještine za bolja socioekonomska postignuća
Europska komisija je 20. studenoga 2012. godine u Strasbourgu predstavila novu strategiju za unaprjeđenje sustava obrazovanja i osposobljavanja naziva Promišljanje obrazovanja: ulaganje u vještine za bolja socioekonomska postignuća.
Otvorena javna rasprava o Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
Danas, 30. svibnja 2012. godine Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta konferencijom za novinare otvorilo je javnu raspravu o Nacrtu prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.
Javni poziv – Maslačak znanja
Objavljen je javni poziv za podnošenja prijedloga za dodjelu nagrada „Maslačak znanja“ za postignuća u učenju odraslih osoba. Rok za podnošenje prijava je 31. kolovoza 2012.
Pozitivna psihologija u odgoju i obrazovanju
U Tjednu psihologije, koji se od 20. do 24. veljače 2012. obilježava u cijeloj Hrvatskoj petu godinu zaredom, viša savjetnica za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje Teodora Dubrović, prof., organizirala je državni stručni skup za psihologe.
Potpisani ugovori o dodjeli nepovratnih sredstava u sklopu IV. komponente IPA-e za projekt “Uključivanje učenika s teškoćama u obrazovanje za zapošljavanje”
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa razvilo je shemu nepovratnih sredstava u sklopu Operativnog programa – Razvoj ljudskih potencijala, s ciljem povećanja obrazovnih postignuća učenika s teškoćama, u skladu s njihovim potrebama i potrebama tržišta rada, te njihovom cjelokupnom socijalnom uključenošću.
Repozitoriji obrazovnih materijala
Repozitoriji obrazovnih materijala su kolekcije materijala namijenjene obrazovanju. U ovome će tekstu biti riječi o repozitorijima digitalnih obrazovnih materijala koji su dostupni na Internetu. Prema definiciji objavljenoj u časopisu Edupoint repozitorij je zbirka digitalnog obrazovnog materijala koja omogućuje sustavno upravljanje procesima objavljivanja, pristupa i pohrane nastavnog/obrazovnog sadržaja (Lasić Lazić, Banek & Špiranec, 2005).
Novi pristup odgoju i obrazovanju
Promjene koje se događaju u odgojno-obrazovnom sustavu proizašle su iz stanja koje imamo u sustavu, a podaci o obrazovnoj strukturi pokazuju da su te promjene i reforme u sustavu više nego nužne.
Stvaralačko obrazovanje i uloga nastavnika
Zadatak učenika je da uče. Učenju ih privlači zanimljivo gradivo, želja za uspjehom, pohvale nastavnika i roditelja, nagrade, strah od nastavnika ili od roditelja, želja za afirmacijom i nastavkom školovanja.