prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
obrazovanje
Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (prvi dio)

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (prvi dio)

Refleksija je okosnica suvremenog obrazovanja, rada s učenicima, ali i osvrtanje na sam rad nastavnika. Sama je po sebi vrlo moćna strategija koja činjenice stavlja u jasnu perspektivu i daje mogućnost uvida u realnost današnjeg obrazovanja, ali i načina na koji će se učenici poučavati te proširiti stečeno znanje različitim sadržajima u procesu obrazovanja. 

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (prvi dio)

Budućnost igara u obrazovanju

Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (prvi dio)

Potpisani ugovori o dodjeli nepovratnih sredstava u sklopu IV. komponente IPA-e za projekt “Uključivanje učenika s teškoćama u obrazovanje za zapošljavanje”

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa razvilo je shemu nepovratnih sredstava u sklopu Operativnog programa – Razvoj ljudskih potencijala, s ciljem povećanja obrazovnih postignuća učenika s teškoćama, u skladu s njihovim potrebama i potrebama tržišta rada, te njihovom cjelokupnom socijalnom uključenošću.

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (prvi dio)

Repozitoriji obrazovnih materijala

Repozitoriji obrazovnih materijala su kolekcije materijala namijenjene obrazovanju. U ovome će tekstu biti riječi o repozitorijima digitalnih obrazovnih materijala koji su dostupni na Internetu. Prema definiciji objavljenoj u časopisu Edupoint repozitorij je zbirka digitalnog obrazovnog materijala koja omogućuje sustavno upravljanje procesima objavljivanja, pristupa i pohrane nastavnog/obrazovnog sadržaja (Lasić Lazić, Banek & Špiranec, 2005).