obrnuta učionica
Korištenje metode Obrnute učionice u nastavi – primjer dobre prakse

Korištenje metode Obrnute učionice u nastavi – primjer dobre prakse

Osnovna škola Jagode Truhelke u Osijeku već dvije godine sudjeluje u međunarodnom Erasmus+ KA1 projektu Kreativna integracija IKT u obrazovanju: Metoda 3IKT. Projekt je bio prijavljen,  pod vodstvom koordinatorice i školske knjižničarke Irene Bando. Odobren je unutar Agencije za mobilnost i programe Europske Unije.

Kazalište u školi – O antijunacima

Erasmus+ KA1 projekt i metoda obrnute učionice

U provedbi  vizije Osnovne škole Franje Krežme ključno je educirati nastavnike i poboljšati njihova profesionalna znanja i vještine kako bi uspješnije stvarali pozitivni, inovativni i visoko motivirajući nastavni proces i školsku atmosferu. 

Kazalište u školi – O antijunacima

Koja je uloga sadržaja u obrnutim učionicama?

U obrnutoj učionici učenici “pohađaju” nastavu izvan učionica, obično u obliku prezentacijskih videa nastavnika ili animiranih dijaprojekcija koje se mogu gledati online, a u sofisticiranijoj izvedbi slijede dijagnostički testovi koji pokazuju napredak svakog učenika u razumijevanju gradiva predstavljenog u sklopu te nastavne jedinice.