Didaktički sustav obrnute učionice, poznat i kao „flipping the classroom“ postao je značajna paradigma u obrazovanju tijekom posljednjeg desetljeća.

Didaktički sustav obrnute učionice, poznat i kao „flipping the classroom“ postao je značajna paradigma u obrazovanju tijekom posljednjeg desetljeća.
Brojne su prednosti ovakvog načina poučavanja, a ključne smjernice kako uspješno obrnuti učionicu možete saznati za manje od 10 minuta.
Učiteljica u produženom boravku u Osnovne škole Otona Ivekovića, Zagreb učenike drugog razreda motivirala je za recepciju pjesme Gitara jesenjeg vjetra, Grigora Viteza metodom obrnute učionice.
U suvremenoj nastavi, ova je metoda jedna od najpopularnijih. Lako je provediva, učinkovita u usvajanju znanja i zanimljiva učenicima. Učitelju koji kontinuirano radi na vlastitom usavršavanju i ima želju odmaknuti se od tradicionalne nastave, ovo je izazov koji će zasigurno obogatiti njegove vještine poučavanja.
Osnovna škola Jagode Truhelke u Osijeku već dvije godine sudjeluje u međunarodnom Erasmus+ KA1 projektu Kreativna integracija IKT u obrazovanju: Metoda 3IKT. Projekt je bio prijavljen, pod vodstvom koordinatorice i školske knjižničarke Irene Bando. Odobren je unutar Agencije za mobilnost i programe Europske Unije.
Tekst koji slijedi pokazuje kako se u virtualnoj nastavi mogu povodom obilježavanja različitih datuma primijeniti tehnike vrućeg stolca i obrnute učionice.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja organizira ciklus webinara na kojem će tijekom sljedećih mjeseci najuspješniji odgojno-obrazovni radnici nagrađeni 2019. godine predstaviti svoje primjere dobre prakse.
U provedbi vizije Osnovne škole Franje Krežme ključno je educirati nastavnike i poboljšati njihova profesionalna znanja i vještine kako bi uspješnije stvarali pozitivni, inovativni i visoko motivirajući nastavni proces i školsku atmosferu.
Osnovna škola Horvati, ove i sljedeće školske godine, sudjeluje u međunarodnom KA2 projektu FLIP: Finding Learning Innovative Paths koji je financiran sredstvima Europske unije.
U obrnutoj učionici učenici “pohađaju” nastavu izvan učionica, obično u obliku prezentacijskih videa nastavnika ili animiranih dijaprojekcija koje se mogu gledati online, a u sofisticiranijoj izvedbi slijede dijagnostički testovi koji pokazuju napredak svakog učenika u razumijevanju gradiva predstavljenog u sklopu te nastavne jedinice.