Djeca različitih dobnih uzrasta nerijetko dolaze kući neraspoložena, tužna i zabrinuta zbog svađa i problematičnih situacija s vršnjacima i prijateljima što uvelike utječe na njihovo ponašanje i integraciju u društvo.

Djeca različitih dobnih uzrasta nerijetko dolaze kući neraspoložena, tužna i zabrinuta zbog svađa i problematičnih situacija s vršnjacima i prijateljima što uvelike utječe na njihovo ponašanje i integraciju u društvo.
Donedavno ste sa svojim malcem bacali kamenčiće u more, učili ga da sam ide na toalet i pravilno drži vilicu, a sada vam je osvanuo s pričom o prvoj simpatiji. Zbunjeni ste i prvo što vam pada na um je da je prerano za simpatije i da ste vi svoju prvu ljubav imali tek u višim razredima osnovne škole.
Zatvorite oči i zamislite da ste ponovo tinejdžer. Sjetite se kako ste očajno željeli biti prihvaćeni među školskim prijateljima i izgledati što je više moguće „cool“.
Rano usvojene radne navike temelj su kvalitetnog obrazovanja kojeg djeca grade od samog početka školovanja. Domaća zadaća jedna je od najbitnijih stavki u kojoj dolazi do upoznavanja i učenja kako odgovorno i savjesno pristupati zadatcima i obvezama koje zadaje školski sustav.
Kada djeca krenu u školu još su uvijek mala i naviknuta na mnogo pažnje od strane svojih roditelja, a moguće i braće i sestara. Uz to je vjerojatno i da ste ih vodili u jaslice, vrtić, na predškolske i ostale grupe kako bi im pomogli u socijalizaciji.
Često je mišljenje kako djeca i tinejdžeri žive bezbrižan život u kojem nema briga i strahova. Djeca mlađe dobi proživljavaju različite strahove i nisu u potpunosti svjesni stvarnosti i svakodnevnice koja ih okružuje.
Kada učimo u uobičajenim situacijama (uz knjigu ili učitelja), u osnovi koristimo tek 20 posto naših intelektualnih sposobnosti. Međutim, naš potencijal tijekom učenja nije predefiniran i ograničen.
Roditelji često govore da je iskrenost najbolje rješenje, no redovito lažu svojoj djeci u cilju utjecanja na njihova ponašanja i emocije. Otkriće je to istraživača sa Sveučilišta u Torontu i Sveučilišta u Kaliforniji kojim se prisjećamo zanimljivih članaka objavljenih na portalu Biologija.
Što vas zanima o cyberbullyingu? To je pitanje globalni ured UNICEF-a postavio mladima i dobio na tisuće odgovora iz cijelog svijeta.
Ima li vaše dijete, dok uči ili piše zadaću, kraj sebe mobitel i usput se dopisuje s prijateljima i provjerava novosti na društvenim mrežama, uvjereno kako je odlično u multitaskingu?