Što vas zanima o cyberbullyingu? To je pitanje globalni ured UNICEF-a postavio mladima i dobio na tisuće odgovora iz cijelog svijeta.
Kako mobitel utječe na pisanje zadaće i učenje
Ima li vaše dijete, dok uči ili piše zadaću, kraj sebe mobitel i usput se dopisuje s prijateljima i provjerava novosti na društvenim mrežama, uvjereno kako je odlično u multitaskingu?
Utjecaj roditelja na djecu sportaše – prvi dio
Iako nije jedina, u razvoju djeteta sportaša, roditeljska podrška je neophodna, a treba biti primjerena i pravilno usmjerena.
Postavite pravila: kada, koliko dugo i kakve sadržaje djeca mogu pratiti u medijima
Regulacija količine, vremena i uvjeta uporabe medijskih sadržaja, kao i same vrste sadržaja koje djeca mogu gledati, može imati značajan utjecaj na to kakve će učinke mediji imati na djecu i adolescente.
Kako kod djece razvijati kritičku medijsku pismenost
Kritička medijska pismenost ne označava pristup koji se protivi medijima, već pristup koji uključuje radoznalost, istraživanje i propitivanje medija. Djeca takav pristup mogu početi vježbati vrlo rano, tako da s drugima istražuju i analiziraju medijske sadržaje, razmišljaju o točnosti medijskih informacija i pouzdanosti njihova izvora.
Kako odrediti koliko vremena dijete smije provoditi pred ekranom i na internetu
U posljednje se vrijeme često postavljaju pitanja koja potiču na kritičko promišljanje treba li djeci tehnologija, koji su sadržaji za njih primjereni ili ne, trebaju li djeca biti na društvenim mrežama i između ostalog koliko točno vremena dijete smije provesti ispred ekrana i na internetu.
Što učiniti kada se tinejdžer neprikladno ponaša prema roditeljima?
Na sami spomen puberteta, velik broj roditelja osjeti paniku i strah od promjena koje će njihov tinejdžer proći i koje će se odraziti na ponašanju najviše usmjerenom prema roditeljima. Uobičajeno je mišljenje da su svi tinejdžeri problematičnog ponašanja od bezobzirnog i neprikladnog odgovaranja, nepoštivanja i kršenja pravila, skloni pogrešnim i neispravnim odlukama i dr.
Glazbene igre u nastavi
Prvi su se oblici glazbenog obrazovanja, s posebnim naglaskom na glazbene igre, pojavili već kod najstarijih civilizacija starog Istoka. Glazba se u Ateni smatrala snažnim sredstvom ljudskog razvoja i kako bavljenje istom čovjeka čini boljim i plemenitijim bićem. U poznatom spartanskom odgoju, glazba je pak korištena kao snažno sredstvo razvijanja borbenog duha i pripremu vojnika za bitke.
Školski projekt “Učiti kako učiti”
U suvremenom svijetu prisutna je kriza odgoja, a društvena kriza započinje na individualnom i zahvaća obitelj, pa se širi dalje. U svijetu je, pored ostalih, prisutna ekološka kriza i kriza humanizma. Kriza je potreba pojedinca i društva i usmjerava na preispitivanje vlastite savjesti i odgovornosti.
Obavijest o otvorenome javnom savjetovanju o Obrascu prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
Ministarstvo znanosti i obrazovanja otvorilo je u utorak, 29. rujna 2020. godine, javno savjetovanje o Obrascu prethodne procjene za Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.