Učenici Prirodoslovne škole Split, škole koja sudjeluje u međunarodnom programu ekoškola, Svjetski dan ekologije, obilježili su na različite načine – ekoakcijama i ekoedukacijama.

Učenici Prirodoslovne škole Split, škole koja sudjeluje u međunarodnom programu ekoškola, Svjetski dan ekologije, obilježili su na različite načine – ekoakcijama i ekoedukacijama.
Svaki bi projekt trebao imati svoj logo i vizualni identitet. Stoga su u trećoj aktivnosti međunarodnog eTwinning projekta “The green changemakers”, učenici osmišljavali, izrađivali, birali i u konačnici izabrali logo projekta.
Nakon što je eTwinning projekt “Pristupačnost digitalne tehnologije osobama s posebnim potrebama” proglašen najboljim eTwinning projektom u školskoj godini 2020./2021. i nakon što je osvojio najvišu nacionalnu nagradu COMET 2021. i ove školske godine nastavlja se suradnja Gimnazije Vukovar i Tehničke škole Karlovac.
Prvo obrazovno razdoblje u školskoj godini 2021./2022. u Gimnaziji Vukovar započelo je novim međunarodnim eTwinning projektom “The green changemakers”.
Rad “Zelena informacijska tehnologija u službi održivog razvoja” proglašen je najboljim od svih prispjelih konferencijskih radova na “CUC 2021: Nove prilike”.
#mojkrajija eTwinning je projekt osnovnih i srednje škole zaprešićkog kraja.
Učenici 4. razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja iz Zaprešića obilježili su CodeWeek sudjelovanjem u četiri aktivnosti.
U razdoblju od 17. do 23. listopada 2021. Gimnazija “Coriolan Brediceanu” iz Lugoja u Rumunjskoj bila je domaćin druge mobilnosti u okviru Erasmus+ KA2 projekta školskog partnerstva “Together in Environmental Solutions Learning Activities” (TESLA). Uz školu domaćina, sudjelovali su učenici i nastavnici Tehničke škole, Požega (koordinator) iz Hrvatske, BHAK International Business School Linz, Austrija i Kanepi Gümnaasium, Estonija. Aktivnosti učenja imale su za cilj osvijestiti mlađe naraštaje o potrebi korištenja obnovljivih izvora energije i njihovoj odgovornoj uporabi.
Tjedan cjeloživotnog učenja nacionalna je obrazovna kampanja čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja. Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i ove je godine, od 27. rujna do 3. listopada, organizirala 15. po redu Tjedan cjeloživotnog učenja, nacionalnu obrazovnu kampanju u kojoj se građanima na neposredan, često i neformalan način, prenosi poruka o važnosti obrazovanja i učenja.
Učenici četvrtih razreda Komercijalno-trgovačke škole Split sudjelovali su u školskom projektu “Postani s(a)vjestan građanin” kojim su željeli promovirati odgovornu proizvodnju i potrošnju hrane.