Učenici 3.a OŠ Split 3 i 4.c OŠ Trstenik iz Splita u drugom polugodištu nastavili su s radom na ekološkim aktivnostima u sklopu eTwinning projekta “Živimo zeleno 2/Living greenly 2” autorica Ivane...

Učenici 3.a OŠ Split 3 i 4.c OŠ Trstenik iz Splita u drugom polugodištu nastavili su s radom na ekološkim aktivnostima u sklopu eTwinning projekta “Živimo zeleno 2/Living greenly 2” autorica Ivane...
U razdoblju od 8. do 14. svibnja 2022. godine, Kanepi Gümnaasium u Estoniji bila je domaćin četvrte mobilnosti u okviru Erasmus+ KA2 projekta školskog partnerstva “Together in Environmental Solutions Learning Activities” (TESLA). Uz školu domaćina, sudjelovali su učenici i nastavnici Tehničke škole, Požega (koordinator) iz Hrvatske, Gimnazija “Coriolan Brediceanu” iz Lugoja, Rumunjska i BHAK/BHAS Linz International Business School, Austrija.
Ove je godine ETF zaprimio 64 prijave iz cijelog svijeta, među kojima i prijavu međunarodnog eTwinning projekta “The green changemakers”. Pokrenule su ga Sanda Šutalo, profesorica računalstva iz Tehničke škole Karlovac i Sanja Pavlović Šijanović, profesorica informatike iz Gimnazije Vukovar s ciljem ostvarivanja interaktivnog i inovativnog suradničkog načina rada koji pred sudionike postavlja nove izazove u području istraživanja i djelovanja u skladu s ciljevima održivog razvoja.
Početkom svibnja 2022. u njemačkom gradu Potsdam u blizini Berlina, održana je aktivnost osposobljavanja i suradnje “Erasmus + green mobility + green schools”, Europska konferencija o zaštiti klime i održivosti u školskom obrazovanju. Na konferenciji je bilo prisutno više od 230 sudionika iz dvadeset zemalja EU.
Učenici Osnovne škole Popovac sudjelovali su tijekom nastavne godine u eTwinning projektu “Living Greenly 2 / Živimo zeleno 2”, a brojnim aktivnostima poticao se volonterski, društveni, praktični i kreativni stvaralački rad, kao i aktivno sudjelovanje djece u ekološkim aktivnostima škole, lokalne zajednice i šire. Tijekom provedbe projekta obilježili su važnije ekodatume i proveli nekoliko ekoakcija.
Dan planeta Zemlje obilježava se 22. travnja s ciljem jačanja svijesti prema prirodnom okolišu. Različitim i brojnim događanjima i akcijama nastoji se skrenuti pozornost ljudi na opasnosti koje prijete životu na Zemlji zbog porasta globalnog onečišćenja.
Učenici 3. a razreda Tehničke škole Karlovac na nastavi engleskog jezika s nastavnicom Helenom Jajčević od studenog provode projekt pod nazivom “Our gift to future students” prijavljen u međunarodnom pokretu “Green Apple Day of Service”.
U sklopu pete aktivnosti međunarodnog eTwinning projekta “The green changemakers”, sudionici projekta uključili su se u akciju digitalnog čišćenja (Digital Cleanup Day), kako bi brisanjem nepotrebnih digitalnih podataka smanjili svoj digitalni otisak i njegove negativne posljedice na okoliš. Opće je poznato da preko polovice stanovništva na Zemlji koristi internet i oblake, a da pri tom većina nije niti svjesna da se korištenjem oblaka stvara virtualni otpad koji izravno utječe na povećanje emisije CO2.
U sklopu pete aktivnosti međunarodnog eTwinning projekta “The green changemakers” korištenjem ponuđenih izvora, ali i izvora koje učenici sami pronađu, učenici pretražuju, vrednuju i sistematiziraju informacije o globalnim ciljevima održivog razvoja.
Učenici Prirodoslovne škole Split, škole koja sudjeluje u međunarodnom programu ekoškola, Svjetski dan ekologije, obilježili su na različite načine – ekoakcijama i ekoedukacijama.