prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
osnovna škola
Uz obljetnicu rođenja Mate Lovraka – adaptacija scene vjenčanja na čakavštini

Uz obljetnicu rođenja Mate Lovraka – adaptacija scene vjenčanja na čakavštini

U Osnovnoj školi Jurja Dobrile iz Rovinja svake godine lektirna djela nastoje obraditi na kreativan i zanimljiv način. Ove školske godine, učenici 3. c razreda, scenu vjenčanja iz Lovrakovog romana “Vlak u snijegu” preveli su na čakavštinu. Lovrakova djela zauzimaju posebno mjesto u dječjoj književnosti. Ne čudi, stoga, što su novim kurikulumom “Vlak u snijegu” i “Družba Pere Kvržice” i dalje književna djela koje učenici moraju pročitati tijekom svog osnovnoškolskog obrazovanja.

Programiranje i elektronika u 3. razredu

Programiranje i elektronika u 3. razredu

Višegodišnje iskustvo u radu s najmlađima pokazuje kako su aktivnosti u koje je uključena informacijska i komunikacijska tehnologija najviše posjećene i najbolje prihvaćene. To su aktivnosti koje potiču učenike da slobodno i otvoreno iskažu svoju umješnost, maštovitost i domišljatost u radu.

Dan ružičastih majica u Osnovnoj škola Antun i Stjepan Radić u Gunji

Dan ružičastih majica u Osnovnoj škola Antun i Stjepan Radić u Gunji

Učenici 3. a i 4. a razreda obilježili su Dan ružičastih majica u suradnji s knjižnicom. Svi učenici došli su u školu obučeni u roza majice. Na početku sata zajedno su odigrali puzzle čije je rješenje bio plakat  s riječima: Stop nasilju u školama/Dan ružičastih majica. Učenici su na nakon toga pogledali UNICEF-ovu himnu protiv nasilja pod nazivom “Ne rugaj se!”

Uz obljetnicu rođenja Mate Lovraka – adaptacija scene vjenčanja na čakavštini

Fabularna piramida i “grafitni zid”

Kompozicija književnog djela predstavlja način na koji je to djelo napisano. Vanjskom kompozicijom promatramo tekst i njegove vanjske činjenice, dok unutarnjom kompozicijom dijelimo tekst na pojedine dijelove ovisno o radnji. Upravo je unutarnja kompozicija ono na čemu treba raditi s učenicima kako bismo ih osposobili za što lakše proučavanje sadržaja nekog teksta.

“Smogovci” na majicama

“Smogovci” na majicama

Kako da lektira postane užitak, a ne mučenje? Kreativnim zadacima učenici pristupaju vedrije i zainteresiranije pa im je i takav način interpretacije lektirnih djela zanimljiviji. Osim što nastanu prekrasni dječji radovi, učenici zaista pročitaju djelo.

Festival znanosti u Osnovnoj školi Jurja Dobrile u Rovinju

Festival znanosti u Osnovnoj školi Jurja Dobrile u Rovinju

Znanstvenici su baš kao i djeca – vječito znatiželjni, neprestano se pitajući pitanje “Zašto?”. Znatiželja je pokretač novih ideja, novih aktivnosti i novih otkrića, a djeca su po prirodi znatiželjni istraživači i tu njihovu osobinu samo treba poticati i ohrabrivati.