prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
poduzetništvo
Digitalni učenički inkubator

Digitalni učenički inkubator

Digitalni učenički inkubator je online sustav s besplatnim edukacijskim programom kojim se želi ojačati kreativni potencijal i poduzetnički način razmišljanja učenika osnovnih i srednjih škola. Inicijatori projekta su Školska knjiga, Institut za inovacije i Znanstveni centar izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment.

Učenička zadruga kao model poduzetništva

Učenička zadruga kao model poduzetništva

Učenička zadruga Dalya je dragovoljna i interesna učenička organizacija, koja je član Učeničkog zadrugarstva Hrvatske. Predstavlja radno-proizvodnu organizaciju, u koju su osim učenika uključeni nastavnici škole, roditelji i članovi lokalne uprave i samouprave.

Učenička zadruga kao model poduzetništva

Vrata u svijet poduzetništva

Maturanti, učenici Srednje strukovne škole bana Josipa Jelačića, kao i svi maturanti širom lijepe naše, dana 29. svibnja, napuštaju školske učionice. Ako uspješno polože državnu maturu, školske klupe zamijenit će fakultetskim klupama. 

Učenička zadruga kao model poduzetništva

“Skokom do znanja”… u Srednju školu Konjščina

Razvoj poduzetničkih vještina i razumijevanje proizvodnog procesa su izazovi s kojima se danas susreću mladi na svom putu ka tržištu rada. No kako razviti poduzetničke sposobnosti, a da to bude i zanimljivo i poučno? Pokazali su nam to vrlo zorno učenici Srednje škole Konjščina uz pomoć profesorice ekonomske grupe predmeta Marije Brkić.

Učenička zadruga kao model poduzetništva

Projektni dan “POZZ (poduzetno, održivo, zeleno) – odabrali Galovići”

Ovogodišnji projektni dan u OŠ Frana Galovića, koji je sastavni dio međunarodnog programa „Eko – škole“, 19. listopada,  imao je odličan uvod kao rezultat dvogodišnjeg školskog projekta „Inicijativa za čišće školsko dvorište“ – postavljanjem novih koševa za smeće u školskom dvorištu i šire. Učenici su istražili, dokumentirali i kartirali mjesta s najviše smeća izvan kanti te su upravo na tim mjestima one i postavljene. Pokazalo se da djeca mogu biti nositelji promjena u zajednici.