Srednja škola Ban Josip Jelačić u Zaprešiću već drugu godinu za redom uspješno provodi Erasmus+ projekte. Uz KA 101 projekte za nastavnike, Nastava 21. stoljeća i Rastimo i razmišljajmo, od ove se godine u školi provode i dva KA 229 projekta u kojima sudjeluju i učenici: Odgajamo odgovorne građane i Nove metodologije u poučavanju. Projekti su predstavljeni učenicima, nastavnicima i lokalnoj zajednici u utorak, 16. listopada na Erasmus+ danu.
Ekonomska škola Požega u novom Erasmus+ projektu
Ekonomskoj školi Požega odobren je novi projekt pod nazivom My Culture – Your Culture – Our Culture u okviru programa Erasmus+, Ključna aktivnost 2, Školska partnerstva za područje općeg obrazovanja. Partneri u projektu: Turska, (generalni koordinator projekta), Portugal, Italija, Grčka, Rumunjska i Hrvatska.
OŠ Domovinske zahvalnosti odobren prvi Erasmus+ projekt
Učiteljima i učenicima OŠ Domovinske zahvalnosti u Kninu odobren je prvi europski Erasmus+ projekt za mobilnosti te su im se time otvorile mogućnosti upoznavanja drugih zemalja, njihove kulture i jezika.
OŠ Nikole Hribara prva gorička škola u ERASMUS+ projektu
Školarcima Osnovne škole Nikole Hribara prvima u Velikoj Gorici odobren europski projekt za mobilnost.
Osnovna škola Molve u novome Erasmus+ projektu
Novi Erasmus+ projekt u Osnovnoj školi Molve nosi naziv R.A.I.N.B.O.W. – Reading Awakens Imagination, Nourishes Brain, Opens Worlds – u prijevodu Čitanje budi imaginaciju, hrani um, otvara svjetove.
Završetak još jednog Erasmus+ projekta
U I. gimnaziji Osijek privodi se kraju još jedan Erasmus+ projekt koji je trajao dvije godine, a tema je projekta bila razvoj vještina zapošljivosti.
Đakovački gimnazijalci u Ljetnom znanstvenom kampu
Dvadeset učenika Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, zajedno s profesoricama fizike Mirtom Lulić i Spomenkom Hardi, sudjelovali su na Ljetnom znanstvenom kampu u Osijeku, od 26. lipnja do 6. srpnja 2018. godine. U kampu je sudjelovalo ukupno 54 učenika i šest nastavnika fizike iz triju škola koje surađuju na projektu Phys – Me – Unaprjeđenje obrazovnog sustava u predmetnom području fizike u općem i strukovnom srednjoškolskom obrazovanju. Nositelj je projekta Elektrotehnička i prometna škola Osijek, a Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo i Valeria Koch Schulzentrum iz Pečuha su partneri u tom projektu.
Erasmus+ ELIT: Razvoj ekološke pismenosti u I. osnovnoj školi Čakovec
Što je pismenost? Koje su vrste i značaj pismenosti? Iskustva i primjeri dobre prakse u međunarodnom projektu razvoja ekološke i digitalne pismenosti učenika, učitelja i lokalne zajednice.
Održana ljetna škola projekta CRISS
U sklopu pilot projekta CRISS, od 2. do 5. srpnja 2018. godine, održana je ljetna škola u gradu Citta di Castello u Italiji. Domaćin ljetne škole bila je Fondazione Hallgarten-Franchetti Centro Studi Villa Montesca, a u aktivnostima škole sudjelovali su partneri projekta te učitelji iz osnovnih i srednjih škola iz Španjolske, Rumunjske, Grčke, Švedske i Hrvatske.
Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action
Razvoj poduzetništva i financijske pismenosti učenika u osnovnoškolskom obrazovanju temeljni je cilj međunarodnog projekta Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action kojem je glavni koordinator I. Osnovna škola Čakovec, a partneri OŠ Vežica iz Rijeke, Masarykova zakladni skola a materska skola Velka Bystrice iz Velka Bystrice (Češka), Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil iz Baiaoa (Portugal), Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu iz Istanbula (Turska) i Istituto Comprensivo Carducci Paolillo iz Cerignole (Italija).