Učiteljima i učenicima OŠ Domovinske zahvalnosti u Kninu odobren je prvi europski Erasmus+ projekt za mobilnosti te su im se time otvorile mogućnosti upoznavanja drugih zemalja, njihove kulture i jezika.
![OŠ Domovinske zahvalnosti odobren prvi Erasmus+ projekt](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2019/12/default-image.jpg)
Učiteljima i učenicima OŠ Domovinske zahvalnosti u Kninu odobren je prvi europski Erasmus+ projekt za mobilnosti te su im se time otvorile mogućnosti upoznavanja drugih zemalja, njihove kulture i jezika.
Školarcima Osnovne škole Nikole Hribara prvima u Velikoj Gorici odobren europski projekt za mobilnost.
Novi Erasmus+ projekt u Osnovnoj školi Molve nosi naziv R.A.I.N.B.O.W. – Reading Awakens Imagination, Nourishes Brain, Opens Worlds – u prijevodu Čitanje budi imaginaciju, hrani um, otvara svjetove.
U I. gimnaziji Osijek privodi se kraju još jedan Erasmus+ projekt koji je trajao dvije godine, a tema je projekta bila razvoj vještina zapošljivosti.
Dvadeset učenika Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, zajedno s profesoricama fizike Mirtom Lulić i Spomenkom Hardi, sudjelovali su na Ljetnom znanstvenom kampu u Osijeku, od 26. lipnja do 6. srpnja 2018. godine. U kampu je sudjelovalo ukupno 54 učenika i šest nastavnika fizike iz triju škola koje surađuju na projektu Phys – Me – Unaprjeđenje obrazovnog sustava u predmetnom području fizike u općem i strukovnom srednjoškolskom obrazovanju. Nositelj je projekta Elektrotehnička i prometna škola Osijek, a Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo i Valeria Koch Schulzentrum iz Pečuha su partneri u tom projektu.
Što je pismenost? Koje su vrste i značaj pismenosti? Iskustva i primjeri dobre prakse u međunarodnom projektu razvoja ekološke i digitalne pismenosti učenika, učitelja i lokalne zajednice.
U sklopu pilot projekta CRISS, od 2. do 5. srpnja 2018. godine, održana je ljetna škola u gradu Citta di Castello u Italiji. Domaćin ljetne škole bila je Fondazione Hallgarten-Franchetti Centro Studi Villa Montesca, a u aktivnostima škole sudjelovali su partneri projekta te učitelji iz osnovnih i srednjih škola iz Španjolske, Rumunjske, Grčke, Švedske i Hrvatske.
Razvoj poduzetništva i financijske pismenosti učenika u osnovnoškolskom obrazovanju temeljni je cilj međunarodnog projekta Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action kojem je glavni koordinator I. Osnovna škola Čakovec, a partneri OŠ Vežica iz Rijeke, Masarykova zakladni skola a materska skola Velka Bystrice iz Velka Bystrice (Češka), Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil iz Baiaoa (Portugal), Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu iz Istanbula (Turska) i Istituto Comprensivo Carducci Paolillo iz Cerignole (Italija).
S početkom školske godine 2017./2018., Privatna gimnazija i ekonomsko-informatička škola Futura uključila se u Erasmus+ projekt „Teaching for Tomorrow: Flipped Learning“ koji razvija i promiče ideju obrnutog učenja – svladavanja teorije kod kuće, praktične primjene naučenog u školi.
Ove je školske godine Osnovna škola „Antun Gustav Matoš“ Vinkovci prvi put uključena u Erasmus+ projekt koji je dio Erasmus+ programa Ključne aktivnosti 2 (suradnja među školama za inovacije i razmjenu dobre prakse).