prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
vrednovanje
Zbirka učeničkih radova kao oblik formativnog  vrednovanja

Zbirka učeničkih radova kao oblik formativnog vrednovanja

Zbirka učeničkih radova  je skup različitih učeničkih uradaka prikupljenih  kroz duže vremensko razdoblje koji pokazuje učenikov akademski napredak, uspjeh, vještine i stav tijekom vremena te je snažan alat procjene procesa učenja i stjecanja znanja.

Prilagodba i podrška – inojezični učenici

Prilagodba i podrška – inojezični učenici

U današnjem globaliziranom svijetu, sve više nastavnika suočava se s izazovom poučavanja inojezičnih učenika. Inojezični učenici su oni koji dolaze iz različitih jezičnih i kulturnih sredina, te se njihovim nastavnicima nameću dodatni zadaci kako bi pružili adekvatnu i inkluzivnu obrazovnu podršku.

Devizna doznaka – ogledni sat

Devizna doznaka – ogledni sat

Iz nastavnog predmeta Tehnika vanjskotrgovinskog poslovanja na 4. godini strukovne škole komercijalnog usmjerenja u Komercijalno-trgovačkoj školi Split, unutar cjeline Instrumenti platnog prometa s inozemstvom, nastavne jedinice Devizna doznaka, u trajanju od jednog školskog sata učenici će ostvariti zadane ishode: prepoznati deviznu doznaku, razlikovati valute koje kotiraju na deviznom tržištu RH od onih koje ne kotiraju na navedenom tržištu te navesti slučajeve u vanjskotrgovinskom poslovanju za primjenu bankovne doznake.

Odgojno-obrazovna izvrsnost između ideala i školske stvarnosti

Odgojno-obrazovna izvrsnost između ideala i školske stvarnosti

Pogledajmo dvije imaginarne učiteljice zaposlene u hrvatskim školama. Prva učiteljica, nazovimo je Vesna, radi u školi u centru grada, prepunoj računalne opreme i europskih projekata, s učenicima iz ekonomski privilegiranih obitelji, u kojima većina roditelja ima završeno visoko obrazovanje. Druga učiteljica, nazovimo je Jasna, radi u školi na periferiji, koja ima slabiju računalnu infrastrukturu i dosad se još nije uključivala u CARNET-ove i druge projekte, s učenicima koji dolaze iz siromašnijih obitelji, u kojima većina roditelja ima završeno niže ili srednje obrazovanje.