Ideja susreta bila je pružiti učenicima stvaran, prijateljski i iskren uvid u život na fakultetu, izazove studiranja i važnost osobnog razvoja.
Svoja iskustva predstavili su Šimun Škarica, student Fizioterapije na Veleučilištu “Lavoslav Ružička” u Vukovaru, Klara Vukovac, studentica Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na Sveučilištu u Osijeku, Mato Ivković, student Pravnog fakulteta u Osijeku i Ena Kolak, studentica Medicinskog fakulteta u Osijeku.
Nekadašnji gimnazijalci rado su se vratili u svoju školu kako bi podijelili svoje početke, dvojbe, prve uspjehe i trenutke u kojima su morali vjerovati sebi više nego okolnostima, što je učenicima posebno približilo važnost emocionalne otpornosti i brige o sebi.

Učenici su postavljali pitanja o prijemnim ispitima, obavezama, vremenu potrebnom za studiranje i prilagodbi na novi ritam života. Studenti su otvoreno govorili o svemu što ih je poticalo, hrabrilo ili iznenadilo kad su napustili školske klupe. Naglašavajući da je osjećaj sigurnosti u vlastite mogućnosti presudan u trenucima promjene.
Susret je održan u atmosferi povjerenja i spontanog razgovora koji je učenicima pružio osjećaj blizine i prepoznavanja. Razgovor se prirodno dotaknuo i važnosti samopouzdanja, osobnog dostojanstva i ustrajnosti. To su ujedno i temeljne vrijednosti na kojima počiva projekt. „Sjaj je u tebi“ usmjeren je na razvoj psihičkog, mentalnog i socijalnog blagostanja učenika te potiče svijest o uspjehu kao rezultatu znanja i truda, ali i brige o vlastitim emocijama, prepoznavanju unutarnjih potreba i sposobnosti traženja podrške.
Kroz četiri modula učenici razgovaraju o vlastitim ciljevima, preispituju svoje snage, dijele iskustva, uče kako prepoznati stres i nositi se s izazovima, te postupno otkrivaju da stabilnost i samopouzdanje nastaju upravo u takvim malim, ali važnim koracima.
Svaki modul spaja motivacijski razgovor, kratku refleksiju i siguran prostor u kojem učenici mogu iskreno govoriti o onome što ih brine, veseli ili opterećuje.
Posebna vrijednost projekta je stvaranje „Sjajnog kutka“. Ugodnog i mirnog prostora unutar škole namijenjenog razgovoru, opuštanju i kreativnom izražavanju.
Učenici ondje mogu potražiti trenutak tišine, voditi individualne ili grupne razgovore s nastavnicima, stručnim suradnicima i vršnjacima, te kroz crtanje, pisanje ili simboličke aktivnosti lakše izraziti misli i osjećaje. Takav prostor pridonosi razvoju emocionalne sigurnosti i osjećaja pripadanja, što je važan dio mentalnog blagostanja mladih.
„Sjajni kutak“ ostaje trajni dio školskog prostora i mjesto na kojem će se nastaviti razvijati aktivnosti usmjerene na podršku, ohrabrivanje i osobni rast.
Projekt vodi nastavnica Sanja Matičić sa suradnicama Sanjom Pavlović Šijanović, Antonijom Milić i Davorom Šijanovićem, a snaga cijele inicijative leži u otvorenosti, toplini i jednostavnosti komunikacije koja učenicima pruža osjećaj razumijevanja i sigurnosti.
Susret sa studentima pokazao je koliko ovakvi razgovori mogu motivirati mlade, ohrabriti ih da promisle o svojim željama i potaknuti ih da hrabro zakorače prema vlastitom putu.
Učenici su iz škole toga dana otišli osnaženi, smireniji i svjesniji da se uspjeh gradi postupno, ali sigurno, uz vjeru u sebe, podršku okoline i brigu o vlastitom mentalnom zdravlju. Takvi susreti podsjećaju ih da nisu sami u svojim dilemama i da se nesigurnosti i pritisci lakše savladavaju kada imaju priliku razgovarati s onima koji su već prošli sličan put.
Projekt im istovremeno pokazuje da je emocionalno blagostanje jednako važno kao i akademska postignuća te da se prava snaga ogleda u sposobnosti da prepoznaju svoje potrebe i potraže podršku. Ovaj susret tek je jedan u nizu planiranih i predstavlja početak kontinuirane prakse povezivanja sadašnjih i bivših učenika.
U narednom razdoblju predviđeni su novi razgovori, druženja i gostovanja studenata koji će svojim iskustvima dodatno obogatiti projekt i pružiti učenicima trajnu podršku na njihovom putu osobnog rasta i razvoja.