prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Priprema, pozor… knjižnica!

Priprema, pozor… knjižnica!

„Priprema, pozor… knjižnica!“ projekt je Knjižnice S. S. Kranjčevića kojem je krajnji cilj stvoriti platformu za alternativnu edukaciju djece i mladih, odnosno razviti metodu i iznaći forme koje mogu posredovati znanja i osnažiti ih za aktivno građanstvo i kritičku refleksiju društva u kojem participiraju.

Dan broja Pi kroz proširenu stvarnost

Dan broja Pi kroz proširenu stvarnost

S obzirom na to da se približava Dan broja Pi, učiteljice iz Osnovne škole Novska i Rajić su u potrazi za novim idejama kako učiniti učenje matematike zanimljivijim i dinamičnijim. A u učionice škole su ušuljali su se zadatci u obliku proširene stvarnosti.

Veliki uspjeh programa Ruksak (pun) kulture

Veliki uspjeh programa Ruksak (pun) kulture

Program Ruksak (pun) kulture – umjetnost i kultura u vrtiću i školi Ministarstvo kulture i medija provodi od 2013. godine, a do prosinca 2024. godine u njemu je sudjelovalo gotovo 85.000 djece i mladih.

Stručna praksa učenika

Stručna praksa učenika

Učenici četvrtog razreda Strojarske i prometne škole Varaždin, zanimanja strojarski računalni tehničar i tehničar za vozila i vozna sredstva, sudjelovali su u dvotjednoj stručnoj praksi u Střední průmyslová škola elektrotechniky a informatiky u Ostravi.

Učimo u izvornoj, ali i virtualnoj stvarnosti

Učimo u izvornoj, ali i virtualnoj stvarnosti

U petak, 21. veljače, učenici 4. b razreda OŠ „Ljudevit Gaj“ Krapina bili na terenskoj nastavi u Radoboju i posjetili muzej Radboa, Centar za prirodu Zagorje i Hižu vinove loze. Ova nastava je dio interdisciplinarnog, međupredmetnog razrednog projekta “Buba u uho” u kojem je jedan od ciljeva i zadataka informiranje, edukacija i popularizacija znanosti koja se ostvaruje u suradnji s lokalnom zajednicom, sa istraživačkim centrima, muzejima, javnim ustanovama, kako bi učenici učili u izvornoj stvarnosti.